![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met zulk gezever kan die jongen natuurlijk helemaal niks M.! Maar je hebt wel gelijk, het moet je pakken. ![]() |
|
quote: ![]() ? Hehehe, alhoewel ik 'em nuchter gezien heb. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
jij? ![]() |
|
Hé!!! Ik rook alweer een aantal jaren geen wiet meer, hè. En ik zag de film op m'n 15de, toen rookte ik nog helemaal niets. Nee, echt! Echt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Falling down is geniaal, al zijn er toch net nog wat betere films in dit 'vigilante' genre... seul contre tous, taxi driver, he was a quiet man... check ook zeker de bovengenoemde titels Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Taxi Driver en He Was A Quiet Man vond ik wat minder, maar Seul Contre Tous is ook erg goed inderdaad. ![]() ![]() |
|
![]() Magistrale film, met dito muziek (Nick Cave). ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Mensen kunnen ook gewoon accepteren dat wat zij "het beste" vinden sommigen als "überkut f0r t3h l00s!" beschouwen ![]() Dit zeg ik vooral tegen de mensen die er een drama van maken dat OWW 2001 niet cool vindt. En het dan ook niet uit willen leggen ![]() Kwaliteit is niet absoluut! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-08-2009 11:22] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
"Over smaak valt wel te twisten, maar niet te discussiëren." Immanuel Kant Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
![]() Wat een rol van Eastwood. Echt geniaal! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 14-08-2009 11:46] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Dat is dan ook echt het enige positieve aan die film. De rest is allemaal verschrikkelijk slecht. ![]() |
|
Ehh want? Enige minpunt vond ik het acteerwerk van dat Aziatische joch (Thao), maar voor de rest heb ik echt genoten van deze film! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ah duidelijk. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Gisteren heb ik Battlefield Earth gezien. Leuke film. Ik snap alleen niet waarom iedereen zo negatief is over die film. Het boek was beter maar is dat niet altijd zo. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, maar dat geldt dan voornamelijk voor Mr. N. die blijkbaar niet weet waar hij het over heeft en deze film alleen tof vind omdat 'ie kvlt is volgens de 'kenners'. ![]() In ieder geval heb ik besloten om deze film nog eens bekijken over een tijdje om te zien of ik hem dan wel kan waarderen. Mede dankzij het verhaal van Mark. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Harry Potter and the Half-Blood Prince Vond 'm wel oke ![]() ![]() |
|
Jurassic Park 3 Met de vrouw die op Tom Cruise lijkt. ![]() ![]() |
|
![]() de film Vet Hard -heb je al veel meisjes gehad? -levende? -alleen jij... en mij moeder -Je moeder? Is dat niet verboden? -Dat was in België... signature ![]() |
|
PRAAT NOU EENS NORMAAL NE-DER-LANDS! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Bruno hehe niet alles kijk je voor je plezier, maar provoceren hij zeker niet verleerd ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Stir of Echoes Erg gave thriller met Kevin Bacon ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |