|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Mimic. Vrij slecht, maar met een biertje erbij op zich wel vermakelijk. Life doesn't get much better than this! |
|
Inglourious Basterds www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Lesbian Vampire Killers zos slecht dat ie bijna leuk wordt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hmm.. klinkt slecht.. eens checken. Alles wel daar in het Poolse land? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Jazeker, bedankt! Moeilijk jaar om te beginnen maar het gaat wel aardig. Niet zo snel als gehoopt maar wel vooruit. Binnenkort weer mensen aannemen. WOEHOE! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Weer mensen aannemen lijkt me een teken van vooruitgang ja Succes! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gisteravond The Jackal gezien, al bij al toch een leuke film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zojuist Hoboken Hollow gekeken. Vermakelijke film wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pas geleden Apocalypse Now, blijft een vette film. |
|
Die heb ik een tijdje geleden ook gekeken, die had ik nooit gezien, omdat ik niet van oorlogfilms hou. Dat was dom van me. Wát een film! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oorlogsfilms zijn dan ook vaak erg slecht gemaakt. paar uitzonderingen daargelaten dan.Apocalypse now,soldaat van oranje, zwartboek, saving private ryan...maar t meeste is gewoon crap. |
|
quote: Julia Roberts zit niet in About A Boy, hoor... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Draak van een film! Ik heb me beter vermaakt toen de kaakchirurg bij mij een kies in vier stukken zaagde. Deze film draait in de bios en een geweldige film als Trick R Treat of Martyrs wordt meteen op dvd gedumpt Wrede, onrechtvaardige wereld Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Och, ik vond het wel vermakelijk, het was zo lekker Engels tongue in cheeck. Mooi prul. Boeiender |
|
Nah, dan wacht ik toch liever nog even op Doghouse; http://www.youtube.com/watch?v=MV2qRQQL_RE Ook met bloeddorstige vrouwen in de hoofdrol. Jake West wist mij al eerder te overtuigen met zijn low budget film Evil Aliens en dit ziet er ook erg tof uit. Geniaal clipje uit Evil Aliens; http://www.youtube.com/watch?v=O6mCUoRYN3Y&feature=related Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Transformers, The Dark Knight en Iron Man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- Kill Bill vol. 1 - Kill Bill vol. 2 - Fucking Amal - As It Is In Heaven - Groundhog Day Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hehe, leuke film is dat. Heb afgelopen vrijdag ER meegenomen naar Inglourious Basterds, in Tuschinski. Wát een briljante film, knalde zo m'n top10-ever binnen. Echt extréém vet, en absoluut uniek. Praktisch elke film is enigszins vergelijkbaar met een andere film - deze niet. |
|
The prestige met Christian Bale, Hugh Jackman en Michael Caine. Toffe film om te zien. Misschien wat te veel 'har har Surprise!!!'-momenten, maar ik stoorde me er niet echt aan. |
|
Gisteren nog een groot stuk Groundhog Day meegepikt. Leuk, was alweer even geleden dat ik die gezien had. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:<3 |
|
quote: Ook gezien Verder ook nog Fly Away Home. Beetje zoetsappig, maar verder wel oke. |
|
Fly Away Home... :') M'n ma was 'm aan't kijken. Wat een zaadfilm is dat zeg, niet te zuinig. |
|
Horton Red Riding Hood Inglorious Basterds [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-09-2009 12:38] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |