![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Missing met oa Tommy Lee Jones. Opzich wel vermakelijk maar alles is zo voorspelbaar de hele film. Je moeder. ![]() |
|
Star Trek: Nemesis. Best wel tof. ![]() |
|
Ik moest mee naar Harry Potter. Tweede keer zien is teveel. ![]() ![]() |
|
ik vond hem zo saai dat ik het einde niet eens heb gezien.. ![]() ![]() |
|
quote: Mooi begin, erg donker allemaal. Veelbelovende confrontatie in de trein tussen Harry en Draco en uiteraard wederom prima (sfeer)beelden. Helaas is het verder langdradig, weinig spannende actie momenten en veel puberaal gezever onder de studenten. Vond deze film de minste in de reeks tot nu toe. En helemaal dus na twee keer ![]() ![]() |
|
Gisteren de langverwachte 'Inglorious Bastards' gezien. Geweldig werk van Tarantino (moet ook eens het origineel gaan kijken ![]() De glansrol was toch wel voor Christoph Waltz, als de SS kolonel Hans Landa. Vileine dialogen, glibberige gezichtsuitdrukkingen. Heers! ![]() Een buitengewoon vermakelijke film, vol met typische Tarantino wendingen en grappen & grollen. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik heb gisteren G.I.Joe gezien. Ik vond hem echt geweldig! Maar ik ben dan ook een van die mensen die niet is vergeten dat de film is gebasseerd op een tekenfilm uit de jaren 80 die grotendeels was gemaakt om speelgoed aan te prijzen. Dus ik had geen enorm intelligente, geloofwaardige film verwacht. Wat ik wel verwachte was een ongelovelijk overdreven actie extravaganza die het gevoel van de tekenfilm in ere hield. En dat was precies wat ik kreeg. And then some. De look van de tekenfilm is niet altijd exact aangehouden maar het wijkt ook niet zo af als Transformers. Voor fans (net als ik) is het een feest van herkenning. Vooral Snake-eyes ziet er gaaf uit. De attitude van de tekenfilm en het karakter van de personages vond ik wel redelijk accuraat. Ook zit er lekker veel humor in. Kortom, als je een intelligent oorlogsdrama wilt zien moet je hier ZEKER niet naar toe gaan. Ben je fan van de tekenfilm en wil je gewoon lekker genieten met een bak popcorn op je schoot dan kan ik hem warm aanbevelen. Oh, en dit was nog maar deel 1. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
District 9 gezien, gave film. En gister The Boat That Rocked, erg vermakelijk. Boeiender ![]() |
|
Gisteren Vinyan gezien ![]() Waaat een wazige film en dan denk je dat er nog een goed moment komt op het laatst, krijg je dan wat pedofilie naar je hoofd gegooid.. ![]() ![]() |
|
quote: Die laatst ook gezien, je begrijpt het gewoon niet.. net zoals ikke! ![]() ![]() |
|
Weer eens pulp fiction. wieeeee!!! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Wat dacht je van REC? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die is toch niet ouderwets gaaf, want de zombies zijn snel. Wat natuurlijk onzinnig is. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ben erg benieuwd, ga hem deze week denk ik zien. Overigens is het "Inglorious bastErds", en het is geen remake (al is de titel wel geinspireerd door Enzo Castillari's 'Inglorious Bastards', maar daar houdt de vergelijking wel mee op). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nou, ik vind em wel ouderwets intens, iets dat vele nieuwe films mi niet bewerkstelligen. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hm, ik vond 'em aardig, maar niet super. En ik trek snelle zombies gewoon niet zo goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gewoon afspelen op 33 toeren joh. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ooo ghehe, ik vind hem wel interresant hoor daar niet van, hoe waziger hoe beter. S'nachts kom ik ook meestal bij dat soort rare films terecht..dat zijn dan voornamelijk van die Europese wazige films zonder een geluid (doet me denken aan Zwolle ![]() Het probleem bij Vinyan is dat hetgeen waar de film uiteindelijk om ging, dat daar niks meer over te zien valt..ik wil weten of dat kind nog leeft Grrrr..njah de vrouw zelve heeft nu genoeg kindjes ervoor teruggekregen die haar ook nog eens goed bevredigen en dat laatste vond ik wel uhm erg over de top, Want tjah die kids masseren toch echt heel duidelijk met een kleine grijns haar borsten..uhhhh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 24-08-2009 22:28] ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: heb je toevallig ook de amerikaanse remake gezien ? [rec] was verder super ![]() |
|
quote: Ja, was echt wel minder. REC was wel leuk, maar niet superdesuperwowwatgaaf. Vind ik dan. Boeiender ![]() |
|
Nachtrit. Best leuk, niet een enorm sterk verhaal en er wordt weinig uitgelegd over de achtergronden maar misschien juist daarom toch best een sterke film. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Who0ps, hoe helder. ![]() Net terug van Millennium. Leuk vermaak, dik 2 uur naar Zweedse landschapjes kijken. Ze hebben geprobeerd zoveel mogelijk van het boek in de film te verwerken, wat een beetje een gehaast en propperig effect geeft. Afgezien van de verdere clichés die erin verwerkt waren, wel een aardige film voor de uitgestorven maandagavond. Verrassend triviaal ![]() |
|
[quote]Op 23 augustus 2009 22:54 schreef MR. N het volgende: District 9 gezien, gave film. quote] Waar heb je die kunnen zien? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |