![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vind hem alsnog briljant maar misschien niet de beste nee. In china they eat gods en old men in new cars zijn trouwens beidden ook te gek. In hoeverre hij er verantwoordelijk voor is weet ik niet maar als het goed is heeft hij er iets mee te maken. ![]() |
|
quote: Zekers! Green Butchers vind ik ook de minste, zal onder andere wel komen omdat het onderwerp in wel meer films te vinden is. ![]() |
|
Alsnog wel geniaal dat "geeft clou weg..." fucking meesterlijk! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Even ge-imdb'd (huhu), ken er alleen Perdita Durango van, was wel aangenaam. ![]() |
|
quote: Zekers! Heb de meeste films van hem wel gezien met "El Dia De La Bestia" en "Crimen Ferpecto" als favorieten ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Haha, het scheelt weinig inderdaad. Ik ben wel benieuwd naar deze film! ![]() |
|
Zoolander. ![]() ![]() |
|
Sprængfarlig bombe... Engelse titel is Clash of Egos. http://www.imdb.com/title/tt0484368/ overigens vond ik de film veel beter dan de 6.3 die ze hem daar geven... Mocht je zin hebben in een leuke komedie.. geef deze dan eens een kans ![]() ![]() |
|
quote: pusher moet je dan ook ff zien. http://www.imdb.com/title/tt0117407/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Pusher heerscht! Ik moet deel III nog steeds zien... ![]() Hier Dirty Sanchez the movie. Extremer dan Jackass (oa liposuctie zonder verdoving gevolgd door het opdrinken van de opbrengst), maar veel minder leuk. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Je zou eens the Dudesons moeten kijken; http://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_Duudsonit Vergelijkbare extreemheid met Jackass maar ik vind ze veel grappiger, gewoon omdat die lui veel toffer en oprechter lijken ![]() Ohja, ze passen niet echt in het stereotype wat Jällö hier meestal schetst wat betreft Finnen, misschien dat hij er meer over kan vertellen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dikke +1, geweldige films. Ik vind 'La Communidad' ook echt een héérlijke zwarte komedie! Zo maken ze ze niet in de US of A. @Zelthor: klinkt interessant, zal het eens sjekken! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: damn wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan een deel drie. wat ik een mooi gegeven vond was de "respect" tattoo op het axhterhoofd. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: El Dia De La Bestia vind ik het beste, maar de andere zijn ook te gek. Iemand Accion Mutante ook gezien? Ook meesterwerkje! Jammer dat hij inmiddels over is gegaan naar normale films als The Oxford Murders. ![]() |
|
quote: Van de Pusher trilogie vond ik alleen de eerste echt de moeite waard. Dat is ook de enige die hier is uitgebracht. "How To Get Rid Of The Others" is ook een fijne Deense zwarte komedie ![]() De weinige mensen die gestemd hebben op IMDB snappen er weer niks van ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Dat is zijn eerste film. Erg leuk inderdaad. Verkrijgbaar voor twee euro bij de media markt!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Het is inderdaad een leuk gegeven, maar ik vond persoonlijk de uitwerking toch wat minder. ![]() |
|
Mutiny on the Bounty ![]() Vette film, maar het echte verhaal erbij van Pitcarin eiland is ook vet http://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland) En http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_Pitcairneilanden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het gaat misschien ook iets te lang door. Ondanks dat, toch een leuke film. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Joa, dat wel. ![]() ![]() |
|
Hij is hier ongetwijfeld al vaker besproken; Ex Drummer Denk Trainspotting meets Clockwork Orange, in Belgie! "The Feminists!? Waarom The Feminists?" "Vier mongolen zijn toch even erg als vier van die kutwijven!" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Met da verschil dat er nie zo vele drugs in die film komt lik i Trainspotting en da wieder de oendertietels nie nodig en in die film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Minder drinken, Beli. Ik snap geen zak van wat je allemaal zegt. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Minder drugs, wel een heroine baby! Ik bedoel meer de toon van de film, als je begrijpt wat ik bedoel ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |