|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Number 23 Best gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
Watchmen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ben Argh niet, maar toch: Leven. Liefde. Dood. Ongelofelijk mooie beelden en dito muziek. |
|
Bi-mong (Dream) Soom (Breath) Hana to Arisu (Hana and Alice) |
|
terminator salvation wat een film zeg, ik ben al terminator fan sinds ik een snot aap ben. Deel 3 was een teleurstelling. dit deel maakte alles goed. Jammer alleen dat de wapens kogels gebruiken en geel lazers zoals in het voor stukje van deel 2. Dit deel speelt zich in de toekomst af. en dit niet alleen zonder een spoiler te noemen is er ruimte voor een volgend deel. n0rmaal doen sequals het niet zo goed bij mij maar, ik kan qwa terminator geen genoeg krijgen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away) |
|
Maboroshi no Hikari |
|
Hulk (de Edward Norton versie). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Deze nog een keer gekeken, geweldige film. |
|
Superman returns |
|
Bubba Ho-Tep, zeer vermakelijk, maar ik ben dan ook een enorme Bruce Campbell fan. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hell ride Quentin Tarantino? Dennis Hopper? Vinnie Jones? Motoren? Tieten? Guns? Alle ingredienten voor iets geweldigs, maar dat is het niet. Dit is verschrikkelijk. Plotsgewijs totale chaos. Niets wat er gebeurd heeft zin. Ik was alleen maar totaal de draad kwijt, of is dat expres? Weer een hommage aan exploitation films? Een film die te graag cult-film wil zijn? Ik wil het eigenlijk niet eens weten. Gewoon mijden dit. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Mooi! |
|
Ben trouwens wel erg benieuwd naar sam Raimi's nieuwe werkje: "Drag me to hell". She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Angels & Demons, wat een aarslikkerij die film, ze hadden zeker wat goed te maken met het vaticaan Ik blijf maar met mn gedachte bij de Da vinci code hangen, die was tenminste echt interessant. Vond het wel verrassend dat de deeltjesversneller werd gebruikt..mjah dat maakte het er niet beter op. |
|
quote: |
|
The Duchess Een van de betere rollen van Knightly vind ik. Niet van dat gemaakte fragile, maar een sterke vrouw in een frustrerende omgeving. Het verhaal was interessant en de settings en kostuums waren geweldig. Elizabeth Behoorlijk geniale film die een goed kijkje in de Engelse geschiedenis geeft zonder ook maar een moment saai te worden. Plus dat die Elizabeth een feministe van het eerste uur blijkt te zijn door te weigeren in het huwelijk te treden en als 'virgin queen' te regeren op basis van haar eigen inzichten. (verder zijn kostuum etc geniaal) Verder nog Slackers en You me and Dupree en the Final Cut gezien. Slackers: beetje standaard, wel veel overdreven stukjes die een beetje onnodig waren (vieze afslik fantasie van die creep), maar wel vermakelijk opzich. You me and Dupree: Wel een leuke komedie, beetje raar dat alle mannen blijkbaar niet meer footbal mogen kijken als ze getrouwd zijn... het verhaal is ook niet super sterk, maar wel een leuke film over vriendschap en liefde zonder dramatisch te worden. The Final Cut: Robin Williams edit de levensverhalen die door het oog van de reeds overledenen zijn gefilms via de Zoe implantaat. Politiek geladen film (wat zijn de grenzen van privacy) met levensvraagstukken (verantwoordelijkheid, rechtvaardigheid, schuld...) en de nodige gluurbuurderij (door jou als kijker) en spanning (de film wordt nergens echt eng). Boeiend is het wel steeds en ook geen overdreven happy ending ofzo. |
|
quote: Dan kijk ik wel naar T3 Jij vond het I'll be back grapje niet genoeg? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Leuke film waar je heel veel van kunt leren..maar uiteindelijk gewoon afschuwelijk romantisch. |
|
Wat zijn de wijze lessen? Zijn mannen klootzakken of toch niet? |
|
quote: iemand nog opgelet hoe john de voorruit van die truck er uit sloeg? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe makkelijk het is met bloedeloze, formulistische kutfilms argeloze vrouwen (16-40) als marketing-doelgroep beschouwen en hen het geld uit de zakken te kloppen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
was wel een serieuze vraag btw. Want vaak zijn in die films: alle mannen klootzakken, behalve die ene. Maar ja, wat hebben vrouwen zonder 30 miljoen op hun paycheck daar nou aan? |
|
quote: Nee, wel geluisterd naar het GnR nummer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |