![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had die documentaire (als je het dat wil noemen) al voor de film gezien. Als je dit soort onzin voor waar aan neemt heb ik medelijden met je. "Gebaseerd op een waargebeurd iets" Geweldig ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Vanavond met wat vrienden 'Needful Things' gekeken. Mwoah. Aardig. Het boek was beter, dat sowieso. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
SK boeken zijn altijd beter dan de verfilmingen. Ik heb voor de afwisseling vanmiddag The Exorcist gekeken..toch wel een vette film hoor.. the only pleasure is pain ![]() |
|
Tja.. ik vind meneer King geen geweldige schrijver.. Hij heeft altijd wel aardige ideetjes in z'n boeken, zijn ook wel goed uitgewerkt, et cetera.. maar het wordt na een tijdje wat .. tja.. hoe zeg je dat nou.. voorspelbaar, uitgekauwd.. Geef mij dan maar liever een schrijver als meneer Barker of meneer Gaiman. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Clive is wel leuk jah, die ander ken ik niet... Vind zelf alles van John Saul ook erg vermakelijk. Volgens mij is er van hem nog helemaal niks verfilmd. of heb ik het nou verkeerd? the only pleasure is pain ![]() |
|
Nee, volgens mij klopt dat wel. Ken je Neil Gaiman niet ? Zeggen de films 'Stardust' of 'Coraline' je iets ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
nee ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
... nee.. ? Neil Gaiman is een meesterlijke schrijver, die Barker en King er volledig uitschrijft. Coraline draait nu in de bioscopen. Moet 'm zelf ook nog zien, maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat 't een klassieker is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Gaat morgen op zoek naar iets van Neil Gaiman... ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Als je van korte verhalen houdt, kan ik 'Fragile Things' aanraden. Wil je een boek, dan is 'Neverwhere' een tip. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Ik heb The Lord of The Rings gelezen....dus korte verhalen maakt me geen reet uit...als het verhaal goed is lees ik ook een dik boek uit. Maar bedankt voor de tip! the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: 'Fragile Things' is een bundel korte verhalen en gedichten, vandaar. Hell, ze zijn allebei gaaf. Gewoon kopen en lezen. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
ontopic!!! ![]() ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Backseat modding, eh ? Kijk maar uit, dadelijk komt er één of andere chagrijnige mod die.. oh. Wacht effe. On-topic, godverdomme! Vanavond ook een stukje gezien van Analyze That. De filmversie van junkfood. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ben hier zelf ook al mod geweest vandaar.... ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
![]() Een van de mindere, maar nog steeds best goed. ![]() |
|
10.000 BC ![]() |
|
raar hé met die boten... signature ![]() |
|
Ik vond het een leuke film. ![]() ![]() |
|
dan ist goed ik nog es Betwee dusk and Dawn ant kijken signature ![]() |
|
from dusk till dawn? Daar vond ik niet zoveel aan. Misschien eens een tweede kans geven ooit. ![]() |
|
Net Donnie Darko gekeken. Briljant ![]() ![]() |
|
quote: is niet bijster goed signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |