![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Irriversible is meer een "real life horror" maar dat ga je vrijdagnacht wel zien ![]() Mijn favoriete Franse horrorfilm is toch wel Inside (A L'interieur) Een extreem geweldadige slasher in de stijl van de eerste Halloween (vooral het camerawerk) met een vernieuwend en shockerend uitgangspunt. Helaas is deze alleen via import te krijgen ![]() Niet kijken met vrouwen die in verwachting zijn hehe! Check de trailer hier: http://www.youtube.com/watch?v=oGeV7ejT74Y Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
The Assassination of Richard Nixon Een schitterende Sean Penn in een nogal meelijwekkende rol ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
*snif* Net The Curse of the Ring gekeken. ![]() (en nee, ik snif niet omdat het een verdrietig slechte film was, want dat wat het zeker niet. Alleen Siegfrieds redneck-accent was een beetje om te huilen) ![]() |
|
Hunger, aangrijpende film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Notting Hill ![]() ![]() |
|
Vanavond angels and demons maar eens bekijken in de bios. Ik ben benieuwd, heb er nogal gemixte reacties op gehoord. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Inside en Martyrs vandaag gekeken, beide dikke klasse ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zometeen Aruitemo Aruitemo (Still Walking) kijken in de bioscoop. ![]() ![]() |
|
quote: Veel beter worden ze tegenwoordig echt niet meer gemaakt! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Nou, ik ken zat betere films dan Martyrs. Neemt niet weg dat het wel een gave film was overigens. Boeiender ![]() |
|
quote: Ik bedoel; binnen het horror genre Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() Geweldige film. ![]() ![]() |
|
quote: Vermakelijke film. Ik vond het eindplot alleen nogal slap. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
gisteren The Reader gezien. Had meer van de rol van Kate Winslet verwacht omdat iedereen er zo lyrisch over was (oscar enzo). ik heb haar wel eens beter gezien (eternal sushine, heavenly creatures, hideous kinky etc), en bovedien nog met borsten die niet verslapt waren door de zwangershap. Vond de rol van Michael berg (oa door Ralph Fiennes) stukken beter. Wel een mooie/ boeiende film, naar het boek Der Vorleser. ![]() |
|
quote: Martyrs vond ik maar slappe hap, veel gegil en rondvliegend/spattend bloed. Eventjes leek het veelbelovend, maar vond dat net na de helft de film compleet inzakte qua verhaal. Niet eens spannend meer, zelfs een tikkeltje voorspelbaar hier en daar. Alhoewel een paar eindshots toch wel weer de moeite waard waren. Ah well, echt een mega aanwinst was het niet maar wel goed vermaak. Coraline nog even bekeken. Leuk zo'n donkere animatie vol absurdheden en aparte typetjes. Mooi gedaan, best geinig om zo tussendoor even te kijken. Had me toch mooi geleken als iemand als Tim Burton de boel nog even wat had opgeleukt, wel beetje die richting op qua sfeer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2009 15:26] ![]() |
|
quote: Mwoah. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren, hij viel me eigenlijk nogal tegen. Ok, die scene met die brandblusser was wel bruut, maar voor de rest... Wat ik minder vond was dat de verhaallijn van achteren naar voren werd verteld. En het camerawerk vond ik ronduit irritant, dat heen en weer gedoe. Ik was blij als er een keer wat steady beelden waren. Dom en viel me op. Die gast die dus die vrouw verkracht in dat steegje. Hij rolt van haar af en dan zie je z'n lul. Dan staat hij op en dan zit dat ding ineens netjes in z'n broek en is z'n broek dicht. Nee, ik vond martyrs véél beter! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Beter moeten opletten ouwe, hij deed wel degelijk netjes zijn gulp weer dicht ![]() Ja, ik heb 'em zojuist ook gekeken. Ontnuchterend? Ja. Ga ik hier "nog last van hebben"? Nee. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-06-2009 23:14] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Boy A ![]() ![]() |
|
![]() Gekeken in de bioscoop. ![]() ![]() |
|
Shooter Leuke thriller met Mark Wahlberg, maar bij momenten nogal ongeloofwaardig. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Oh. Nam ik zeker net een slok bier. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Outlaw ![]() geniale film over mensen die het heft in eigen hand nemen. ik vont mooj IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Tokyo Gore Police Machine Girl Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Ik zag laatst het hoesje staan in een winkel, alleen die foto's op de achterkant waren al briljant, hehe. Ga ik zeker een keer kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |