![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Wim-o-scoop? ![]() |
|
Hehehe, nee, cinemec in Ede. http://www.cinemec.nl/00/cinemec/2_25/film/59/1185/The_Final_Destination_3D.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat '3D' hoe werkt dat tegenwoordig? Brilletje nodig of? En zoja, meen mij te herinneren dat de oude 3D technologie (die met dat brilletje met een groen en rood glas) voor hoofdpijn en misselijkheid zorgde? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
De laatste keer dat ik een film in 3D zag (eind vorig jaar ergens) was het met zo'n brilletje. Ik weet niet of andere mensen er ook last van hebben, maar ik kreeg er inderdaad fiks hoofdpijn van. ![]() |
|
Dat is gelukkig niet meer zo tegenwoordig. De brillen zijn niet gekleurd. Ik heb My Bloody Valentine in 3D gezien en daar waren de 3D effecten dik in orde. Final Destination is ook wel een film die zich er prima voor leent, ben benieuwd. Als je die clipjes ziet hoef je er ook niet heen voor het "acteerwerk" maar de rondvliegende ledematen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Pineapple Express. Leek in eerste instantie meer een stonerfilm, maar was ook nuchter nog goed te kijken. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Jackie Chan: check een paar van zijn vetste vechtscenes: http://www.spike.com/video/top-10-jackie-chan/3001590 en van zijn vetste stunts: http://www.spike.com/video/top-10-jackie-chan/3001588 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Hot Fuzz ![]() ![]() |
|
Inglourious Basterds ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
The Long Weekend Sjeezzz... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-08-2009 19:54] ![]() |
|
quote: Ook gekeken, leuke bloederige effecten. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: De 2009 versie? Je vond de film saai en langzaam? Dat zeggen wel meer mensen over die film. Ik vond hem erg goed! Supermooie lokaties, fraai in beeld gebracht en het thema is goed en van alle tijden. Man vs Nature. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hebben we het wel over dezelfde film?? Die ik heb gezien was een überflauwe komedie met oa Chris Klein en Brendan Fehr. Soort American Pie, maar dan nog erger ![]() ![]() |
|
quote: Dan heb ik niks gezegd. Ik bedoelde de film "Long Weekend" niet "The Long Weekend". Dat klinkt inderdaad niet veelbelovend. Ik haat teenage/highschool komedies! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hehehe ![]() ![]() |
|
The big Empty mislukte David Lynch imitatie signature ![]() |
|
'Let The Right One In'. Fijn filmpje! Erg sfeervol. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
underworld; rise of the lycans. aangenaam verrast, had er geen bal van verwacht ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gisteren naar Inglourious Basterds geweest, zeer gaaf. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Defiance Erg goed! Goed verhaal met de nodige actie en het is ook nog eens waargebeurd ook ![]() ![]() |
|
Inglorious Basterds ![]() Final Destination 3D ![]() En The Timetraveller's Wife ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
About a boy. Verrassend ontroerende en mooie film, aangezien Hugh Grant meespeelde en ik van die man niet zo kapot ben. Vooral niet als mevr. Roberts aka "Het gebit" ook nog eens meedoet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Shadow of the Sword. Hm best nog wel gave film bij nader inzien, vooral omdat er een grote kern van waarheid inzit over hoe het ging vroegaaaah. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |