![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is dan ook een remake, zo vrij zal Tarantino niet geweest zijn qua verhaal en dialogen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ja, hier met mijn CD's!!! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Last house on the Left; puike keukenactie ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Volgens mij wel, ik heb hem nog niet gezien maar volgens sommigen zitten de typische Tarantino dialogen er gewoon in. Deathproof vond ik ook goed, mensen die enkel en alleen aktie willen moeten gewoon naar Transformers oid gaan en dit niet aanraken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Het is geen remake. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wel van een BBC documantaire toch? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-09-2009 14:44] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
gisteren true romance nog maar eens. ik had m al gezien, maar het blijft een geweldige film ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Idd, veel meer als de titel is er niet over genomen meen ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: In ieder geval wel gebaseerd op toch, onverbeterlijke betweter dat je er los loopt? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Alleen de titel is gebaseerd op een andere filmtitel. Verder is het natuurlijk gebaseerd op alle slechte films die QT de laatste jaren heeft gezien. En die BBC-documentaire van Elite ![]() En het is geen betweterij als je iemand verbetert die gewoon onzin uitkraamt. </betweterij>. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik kan het zo slecht hebben als jij gelijk hebt, daar word je nog onuitstaanbaarder van. ![]() Maar je hebt gelijk; ik ben gewoon verkeerd geïnformeerd door een aantal vrienden. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Waarom toch; ik heb toch gewoon gelijk? Het inwrijven begon alleen omdat jij mij meende te moeten schofferen ![]() quote: Pak ze ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hij heeft alleen de rechten gekocht omdat hij de titel zo gaaf vond. Verder is het idd gewoon een andere film, geen remake. quote: Ach, dat is waar ook, helemaal vergeten... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Pfoe, vage zooi. ![]() |
|
Laatst: City Of Ember; vond het wel een vermakelijke film, maar niet echt spectaculair. Seabiscuit; Mooi ![]() ![]() |
|
quote: Larry Clark? De man die zo graag naakte kinderen ziet ![]() ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Nou, net terug, en moet zeggen: dat viel niet tegen. Actie had wat meer gekund(gezien die stukken erg goed waren), en moest aan het begin erg wennen aan de rol van Brad Pitt(dat accent vooral). Dat de film langzaam opgang kwam, en de dialogen lang waren vond ik alleen maar fijn, daar houd ik wel van. Een goede film, met geniale stukken. Daar houd ik het voor nu bij, maar wil hem zeker nog is bekijken! ![]() |
|
quote: Danku Skoapie, dat woord zocht ik, maar door overmatig biermisbruik van 't afgelopen weekend is mijn vocabulaire tijdelijk gekrompen denk ik ![]() ![]() Anyway, ik vond het één van QT's minst goede films tot nu toe. Zeker niet slecht, maar absoluut niet wat ik ervan had verwacht. Bij vlagen geniaal, maar daar tussenin mijns inziens regelmatig te traag en bijna saai te noemen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
the reader: traag, zeer traag, weinig boeiende verhaallijn, bijna slaapverwekkend. millenium, mannen die vrouwen haten: een aanrader! het zweedse gezwets valt al snel niet meer op, sterk verhaal, goed geacteerd, masterlijke film! ![]() |
|
quote: Aargh, heb 't boek een tijdje geleden gekocht. Inmiddels ook het volgende deel in bezit, maar door een overvloed aan goede boeken nog niet aan toe gekomen. En ik wil die film ook zien! Maar eerst het boek, aarrgh! Dilemma's, dilemma's.... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Immo!! ![]() ![]() Gisteren naar Inglourious Bastards geweest, geniale film! Een echte aanrader! ![]() ![]() |
|
quote: Heeeey Imke! ![]() ![]() En met jou?? quote: Disagree ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Zo, ook even het zogenaamd geniale Inglorious Basterds gezien... Traag, matige dialogen, los zand, weinig verheffend... zou het op de schaal van 10 een 6 1/2 geven. Snap dus echt niet wat mensen er geniaal aan vinden... Of is het weer zo'n geval van een hype? Dat als een paar mensen zeggen dat iets goed is, en het door een zogenaamde "coole" regisseur (right...) gemaakt is het wel goed moet zijn? ZO kan je stront nog als goud verkopen... Oh, en verder gezien: Frequently Asked Questions About Time Traveling... Engels, humor, pub, tijdreizen, ik vond het een leuke film. Boeiender ![]() |
|
Nee, een geval van intelligentie, denk ik. Het zorgvuldig opgebouwde verhaal, de acteerprestaties van Christoph Waltz (met name hem, wat een ontdekking!)en Mélanie Laurent, de dialogen (de dialogen!!!!), het kleurgebruik, de temporisering van de film, de vaak wat minder subtiele verwijzingen naar klassiekers van Pabst, Leone, Clouzot, etc, de Tarentino humor (de hele 'barscene eigenlijk, dat hondje van die moffenhoer, het italiaans van onze helden, etc.), het glaasje melk, gebroederlijk levend naast de meesterlijke Pulp die we van Tarentino kennen. Meesterlijke combinatie die Tarentino tot in de puntjes beheerst. Ik snap ook niet helemaal dat iemand die al sinds '92 films maakt, als hype gekenschetst kan worden. Tarentino raakt nog niet de goddelijke status van Pulp Fiction & Reservoir Dogs aan, maar het is toch een return-to-form na wat teleurstellende films. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |