|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanavond Shawn of the dead op RTL7 om (ik geloof) 22:10! Je moeder. |
|
Sterker nog, heb hem nog nooit gezien, alleen 100x aangeraden gekregen Maar goed, ik kijk sowieso amper films... Je moeder. |
|
quote: Niet zo sarcastisch he jongen. Maar je hebt gelijk, ook dat is een van de dingen die ik nog steeds een keer moet bekijken. |
|
quote: ik heb het gerucht gehoord dat er misschien een deel II komt. maarja, die zijn toch nooit zo goed als deel I gezien: transformers deel II. gewoon meer van hetzelfde, dus goed te doen! |
|
quote: Het is Shaun. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zonet Changeling gekeken. Al een tijdje uit, maar nog niet de kans gehad deze te bekijken. Erg indrukwekkende film, met goede acteerprestaties! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Clint Eastwood = altijd goed |
|
the mist onverwacht einde hehe wel slim concept geen dure decors en geen hoogstaande graphics nodig met al die mist. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Shaun of the Dead gezien. Geweldige film, hilarisch! |
|
quote: Die ja, en heb uiteindelijk alleen de eerste twintig minuten gezien en toen hij saai werd maar weer in de auto gestapt naar huis, was bij mevrouw karnivoor. Viel me wat tegen dus. Je moeder. |
|
quote: je kijkt een film met je meisje, maar als ie saai wordt ga je maar naar huis? afstandsbediening kapot? hehe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Saai??? Wat voor films vind je wel goed, dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik ken er veel metaforen voor, maar ik heb het nog nooit een afstandsbediening horen noemen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ik probeerde het alleen een beetje netjes te houden "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nouja, ik bracht haar naar huis maar bleef wat langer hangen, Ali G ook al samen gekeken En gezien ik daarna nog drie kwartier in de auto moest zitten, werd het me anders toch echt te laat En niet de afstandsbediening, wel haar ontvanger quote: Weinig... Je moeder. |
|
quote: na die opmerking van mark klinkt dit wel HEEL dubieus... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zometeen maar eens ff alien autopsy. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Pathology is ook wel grappig. the only pleasure is pain |
|
Gummo. Deze film is net zo doelloos als de levens van de personages, die allen in een stadje wonen dat verpauperd is nadat ’t grotendeels verwoest werd door een tornado. Er gebeurt echt gewoon helemaal niks interessants in (zal gezien de setting ook wel de bedoeling zijn), en het einde kon net zo goed op elk willekeurig ander moment zitten. Bovendien had ie de helft korter kunnen zijn als ze niet steeds zo lang het zelfde in beeld hadden gebracht. Zal wel kunstzinnig zijn, maar ‘t kan mij echt voor geen meter boeien. Het enige pluspunt was dat er aardig wat metal in de soundtrack zit, maar om daar nou een film voor te kijken... |
|
Transformers 2: Could you sum up the film in one line of its dialogue? "I am standing directly beneath the enemy's scrotum." Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Postal headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Gummo? F*cking geniale KVLT met een grote K man! Hoe treffend kan doelloosheid in beeld worden gebracht? Elk shot is uiterst krachtig! Ik heb hem 10 jaar terug of zo voor het laatst gezien en herinner me nog steeds eeen aantal scenes zeer levendig. Ik moet hem nodig weer eens zien. Bedankt voor de herinnering! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Er gebeurt juist heel veel in Gummo en je kan het ook geen alledaagse gebeurtenissen noemen. Ik begrijp niet waarom het niet interessant zou zijn. De lengte van de verschillende shots of scenes valt ook wel mee. |
|
Wat een kutfilm. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |