![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oja! *zet bittorrent weer an* net 12 monkeys voor de zoveelste x gezien. Blijft gaaf ![]() ![]() |
|
Je hebt de film van een torrent site gehaald neem ik aan. Een "camjob" voor de echte filmliefhebber... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Joh... Normaal geen Cams voor mij overigens, maar op aanraden van een kameraad de juiste wel gedownload. Kwaliteit was top en geluid ook, en dat is vaak anders helaas. Boeiender ![]() |
|
Dat is vaak anders, ja. Hmmm. Zoekzoek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Je maakt de filmindustrie kapot, Thieu! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ah een russische rip cq cam. ja die zijn soms best ok Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
R5 bedoel je? Das geen cam.. Cam is kut dus dat merk je echt wel. Goede cams bestaan niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: is wel een cam Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Wel leuke film maar snelle zombies.. foei! ![]() |
|
quote: ![]() Euh.... @ Spectre, is wel een cam, en een verdomd goeie (voor cam-begrippen dan, dvd is natuurlijk preferabel). Boeiender ![]() |
|
quote: Juist! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Address Unknown Viel tegen. ![]() |
|
quote: en REEDS! ![]() oh Wim? check dit ff, zal je wel op prijs kunnen stellen http://www.spike.com/video/when-zombies-attack/2402880 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Juist! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Per ongeluk in de SF-tpokicz gepost: ER en ik zijn enorme QT-fans, dus ik kan écht niet wachten tot ik Inglourious Basterds kan zien ergens. Schijnt een extreem vette film te zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Favoriete film ook? Ik vind zijn acting-skills maar niets trouwens. Gister weer Magnolia gezien. Blijft top-3 favoriet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Favoriete QT-film? Pff...ik vind Reservoir Dogs extreem vet. Ik denk alleen dat IB nog beter is, hehe. Die trailer alleen al is geniaal. ![]() |
|
Hij is ook geniaal. Gewoon gaan kijken. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
The Pianist ![]() ![]() |
|
Weer eens Snatch ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ja, indrukwekkende film. ![]() |
|
quote: Vanavond op televisie (RD) maar eerst The Inglorious Bastards, morgen Pulp Fiction. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Daar ben ik ook benieuwd naar ja! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |