![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er is een verschil tussen geloofwaadig en teletubbie, Wim. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dat glinsteren ging mij ook te ver. Vampiers kunnen ook best geloofwaardig zijn zoals in "The Addiction" of "Let The Right One In" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Vampiernerds... Het gaat in vampierfilms om hele andere zaken dan 'geloofwaardigheid' van de vampier. Het gaat om het karakter van de vampier zelf. Is het het onbegrepen monster, zoals bij Murnau of Herzog? Gaat het meer om het peilloos diepe verlangen en verloren liefde, zoals in Coppola? Of kijken we naar een complex erotiek spel en een studie van denkwijzen gedurende de laatste eeuwen westerse geschiedenis, magistraal verfilmd door Jordan? quote: Raaahhhh... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
"Nosferatu, eine Symphonie des Grauens" met Max Schreck blijft toch de beste aller tijden!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() mooie film! ![]() ![]() |
|
Lelijke poster... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() Erg gaaf! ![]() ![]() |
|
House on the Haunted Hill - Matig en kuteind Stigmata - Matig en wederom een stom eind. Beide niet erg spannend ook. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Malice Nicole Kidman = evil. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gister "Midnight Meat Train". Horror met Vinnie Jones als überstoere seriemoordenaar die in de gehele film welgeteld 1 woord zegt. De slachtscenes zijn vermakelijk, verder niet veel bijzonders. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ongelovelijke zaadfilm, ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ja man, moest me tijdens m'n nachtdienst ff vermaken. Hij had wel een gave hamer ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Kijk dan ook the Human Stain. Nicole Kidman = geyl (ja, het kan echt!) edit: oh kut, dat was ze ook in eyes wide shut. Na ja, toch een klein aanradertje. [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 13-07-2009 9:00] Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
A Sound Of Thunder Wat een belachelijke film zeg, ontzettend nep ook ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ook s'nachts stukje van gekeken, erg matigjes. ![]() |
|
Zojuist met Burzum naar de bios geweest: Drag Me to Hell. Gave film, wel een beetje standaard verhaal.. maar de gave graphics en humor maakte het weer goed. ![]() Zeer blackmetal verantwoord trouwens aangezien er veel geiten in voor komen. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 14-07-2009 21:49] ![]() |
|
Runaway Jury en Crash ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Be Kind Rewind, ik had er meer van verwacht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Vooral die tweede, wat een geniale film. ![]() ![]() |
|
gisteren voor de zoveelste x Forgetting Sarah Marshall... voor degene die deze komedie nog niet gezien hebben.. DOEN!!!! Dit is een van de betere komedies van de afgelopen paar jaar ![]() |
|
Afgelopen nacht naar de nachtpremiere van Harry Potter and the Half-Blood Prince geweest. In vijf zalen tegelijk, dus totale chaos in de bioscoop, maar we hadden een mooi plekje in de IMAX zaal en het eerste half uur was in 3D. Spectaculair, zeg ik u! De film zelf had qua verhaal wat losse eindjes, maar het zag er prachtig uit, de special effects waren meer dan grandioos en dankzij de vele puberliefdes kon er regelmatig gelachen worden. Uitstekend entertainment, wat mij betreft. We zijn wel vijf minuten voor de aftiteling weggegaan, omdat ik geen zin had om om drie uur 's nachts nog een uur in de file te staan om de parkeergarage uit te komen. Maar goed, ik lees gewoon het laatste hoofdstuk van het boek nog een keer en dan ben ik weer helemaal bij. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Die wil ik volgende week eens gaan bekijken, ben erg benieuwd. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Één van de slechtste films die ik ooit heb gezien ja. Direct de dvd doorgegeven (gekocht wegens Ben Kingsley dus nieuwsgierig als je bent sta je met een onbekeken prul bij de kassa) aan een vriendin die "wansmaak" als genre in haar collectie heeft. Ze was me met dit nieuwe kroonjuweel van haar collectie erg dankbaar. Gister: Saw IV. Leuk, losse eindjes aan elkaar knopen uit eerdere delen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Een film die bijna volledig leunt op wat er in de voorgaande delen is gebeurt kan nooit echt goed zijn. In deel vijf draaien ze helemaal door met de flashbacks. Zo erg zelfs dat je soms niet meer weet in welke tijd de film zich afspeelt. Erg slecht... Jammer genoeg heeft Lionsgate bevestigd dat ze doorgaan tot en met deel acht. Tobin Bell sluit een eventueel vervolg daarop ook niet uit.... AAAARRGGH!!! Deel zes draait eind November in de bios, in 3D. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |