IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Kijk moeder, Christopher Lambert!' [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 17-08-2009 5:58 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

Curse of the Wolf. Nou ja het eerste kwartiertje dan. De student die dat in elkaar heeft geprutst heeft een jaartje over mogen doen denk ik.


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2009 8:13 by MMayo Profiel van MMayo

City of Ember:
Enige stad met licht op aarde, twee kiddies op onderzoek uit. Matige film, beetje in de richting van Narnia.

Vinyan:
Vrouw denkt na Tsunami doodgewaande kind te hebben gezien in een docu en gaat hem samen met haar man zoeken in Aziatische jungle. Supertrage film, slecht acteerwerk en qua verhaal had het veel spannender mogen zijn. Zonde van mijn tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2009 8:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

The Hangover, stukje, ik ga 'm niet afkijken.
En de neue Star Trek, stukje. Die ga ik wél afkijken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2009 13:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

"escape from new york" blijft een gave film


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-08-2009 13:12 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

- Bridge to Terabithia
- Deckchair Danny


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-08-2009 19:54 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike



Geinig.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-08-2009 20:07 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 17 augustus 2009 8:13 schreef MMayo het volgende:
Vinyan:
Vrouw denkt na Tsunami doodgewaande kind te hebben gezien in een docu en gaat hem samen met haar man zoeken in Aziatische jungle. Supertrage film, slecht acteerwerk en qua verhaal had het veel spannender mogen zijn. Zonde van mijn tijd.


Het script is voor een groot deel gebaseerd op het meesterwerk "The Heart of Darkness" Het trage tempo werkt sfeerversterkend, je weet op een gegeven moment niet meer wanneer het mis is gegaan. Ze komen steeds dieper in de jungle en de situatie wordt steeds uitzichtlozer en dreigender. De cameravoering is trouwens ook prachtig. Al met al een zeer fijn tripje naar de hel.

We zullen het hier wel niet over eens worden. Jij bombardeerde Martyrs ook tot domme horrorfilm

De eerste film van Fabrice du Welz is trouwens ook een dikke vette aanrader, Calvaire. Deliverance in de ardennen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-08-2009 20:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 augustus 2009 20:07 schreef Mortis Rex het volgende:
Het script is voor een groot deel gebaseerd op het meesterwerk "The Heart of Darkness" Het trage tempo werkt sfeerversterkend, je weet op een gegeven moment niet meer wanneer het mis is gegaan. Ze komen steeds dieper in de jungle en de situatie wordt steeds uitzichtlozer en dreigender. De cameravoering is trouwens ook prachtig. Al met al een zeer fijn tripje naar de hel.

We zullen het hier wel niet over eens worden. Jij bombardeerde Martyrs ook tot domme horrorfilm

De eerste film van Fabrice du Welz is trouwens ook een dikke vette aanrader, Calvaire. Deliverance in de ardennen.


Vond het anders behoorlijk voorspelbaar allemaal en ja, cameravoering was wel in orde op zich. Maar zaten mooie stukjes bij die nog een stuk spannender hadden kunnen zijn met ietwat verdieping. En nee we worden het hier niet over eens. Tsja wat Martyr betreft, bloed en gegil maken nog niet direct een goede horrorfilm.. maar wel vermakelijk.

Wellicht heb ik wel teveel films gezien (ook teveel horror) om het nog leuk te vinden of bevestig ik een vooroordeel dat vrouwen ook graag een verhaal zien.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-08-2009 20:56 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Smaken verschillen enzo. Maakt verder ook niet uit natuurlijk. Toch denk ik dat je Martyrs niet helemaal hebt begrepen. Martyrs is alles behalve een domme horrorfilm namelijk.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2009 21:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat zou ik denken, ja. Die film was een zeer aangename verrassing oen ik 'em in handen kreeg.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-08-2009 12:38 by invictis Profiel van invictis

mja maar Mmayo spoort ook niet dus tsja, haar verlies


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2009 12:43 by Helvete Profiel van Helvete



Viel tegen, veel te veel actie.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-08-2009 14:12 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

The Last House on the Left.. Lang geleden dat ik zo'n spannende film heb gezien! Allerlaatste scene is dik overbodig, maar voor de rest een byzonder geslaagde remake!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-08-2009 14:15 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

9th Company

Wel aardig, voor een film van Russische makelij.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-08-2009 14:18 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 18 augustus 2009 12:43 schreef Helvete het volgende:


Viel tegen, veel te veel actie.

Ik zag het al aan de titel, ja.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2009 14:24 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 18 augustus 2009 14:18 schreef Creepmime het volgende:
Ik zag het al aan de titel, ja.
De Engelse titel is A Bittersweet Life, dat had ik er even bij moeten zetten ja.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-08-2009 20:37 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Ik vond A Bittersweet Life wel goed eigenlijk. Teveel actie!? Dan moet je geen actiethriller gaan kijken. Wel jammer dat ook hier een Amerikaanse remake van komt.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-08-2009 20:40 by Mythics Profiel van Mythics

Heb gisterenavond Martyrs gekeken; nogal een vrij aparte en (redelijk) gruwelijke film maar zeker (eenmalig?) het bekijken waard. Hetgeen Martyrs aan de ene kant zo sterk maakt is dat het van minuut één los gaat en vervolgens razendsnel heen en weer gaat tussen verschillende thema's (wraak, waanbeelden, vreemde wezens, zelfmutilatie, martelingen) maar tegelijkertijd is de film geen lekker weg kijkende film.. absoluut niet. Althans, dat is mijn visie

Verder nog Hard Candy (aanrader!) en "Låt den rätte komma in" gekeken, waarbij de laatste niet echt mijn type film is.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-08-2009 20:49 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 18 augustus 2009 20:40 schreef Mythics het volgende:
Heb gisterenavond Martyrs gekeken; nogal een vrij aparte en (redelijk) gruwelijke film maar zeker (eenmalig?) het bekijken waard. Hetgeen Martyrs aan de ene kant zo sterk maakt is dat het van minuut één los gaat en vervolgens razendsnel heen en weer gaat tussen verschillende thema's (wraak, waanbeelden, vreemde wezens, zelfmutilatie, martelingen) maar tegelijkertijd is de film geen lekker weg kijkende film.. absoluut niet. Althans, dat is mijn visie



Beste film in het genre die ik in tijden heb gezien


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2009 20:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 augustus 2009 20:56 schreef Mortis Rex het volgende:
Smaken verschillen enzo. Maakt verder ook niet uit natuurlijk. Toch denk ik dat je Martyrs niet helemaal hebt begrepen. Martyrs is alles behalve een domme horrorfilm namelijk.


Ik moet er overigens wel bij zeggen dat ik niet iemand ben die "domme horrorfilm" als aanduiding zou gebruiken. Of ik het wel of niet begrepen heb, doet er niet toe. Feit blijft dat ik die film niet veel aan vond. Sorrie man!

quote:
Op 18 augustus 2009 12:38 schreef invictis het volgende:
mja maar Mmayo spoort ook niet dus tsja, haar verlies


Heb je de film zelf ook nog gezien of wil je gewoon even de irritante ADHD-er komen neerzetten?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-08-2009 21:17]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-08-2009 20:57 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 18 augustus 2009 20:37 schreef Mortis Rex het volgende:
Ik vond A Bittersweet Life wel goed eigenlijk. Teveel actie!? Dan moet je geen actiethriller gaan kijken. Wel jammer dat ook hier een Amerikaanse remake van komt.
Klopt, maar ik wist niet dat het een actiethriller was. Ik heb opzich ook niets tegen actie, maar in deze film was het wel erg overdreven en ongeloofwaardig. De humor in de film vond ik ook niet leuk.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-08-2009 21:11 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 18 augustus 2009 20:49 schreef Metalhead22 het volgende:
Beste film in het genre die ik in tijden heb gezien
Ik vond de film ook gaaf, maar het was niet echt een 'lekker weg kijkende film' om het zo maar te zeggen (wel boeiend en spannend)

Ik heb ook nog wat gelezen over de Franse film À l'intérieur (Engels = Inside) welke met de film vergelen wordt.. die moet ik ook maar eens gaan zien, ookal betwijfel ik of hij Martyrs weet te overtreffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-08-2009 21:12]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2009 21:16 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die zou ik zeker gaan kijken. Ik vond 'em misschien nog wel beter, maar hey, smaken verschillen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-08-2009 21:18 by MMayo Profiel van MMayo

Ik zou wel weer eens een echt goede zombie film willen zien.

edit: Godver, blijf editten vandaag.

Zo'n olderwetse

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-08-2009 21:19]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2009 21:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dat zijn de beste, he.

Welke heb je al gezien, misschien kan ik je een tip geven.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen