|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Whisk(e)y koop je om te drinken niet om door te verkopen... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Op zich kun je whiskey wel als een aandeel zien. Goeie, zeldzame whiskeys kopen, om ze vervolgens door te verkopen wanneer ze zeldzamer (en dus vaak waardevoller) zijn, kan een leuke business zijn. Ik zou dat echter niet kunnen om zo'n mooie fles onaangeroerd te laten staan en hem dan door te verkopen Of ik moet er al twee van hebben. |
|
Gisteren een fijne tijd gehad met een Aberlour A'bunadh, godver wat een fantastische cask strength. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gisteren een fles Irish Mist gehaald.. Zalig spul. Het is eigenlijk gewoon Whiskey met honing erin [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-03-2010 11:13] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vandaag weer twee hele fijne jongens aangeschaft: Laphroaig Quarter Cask: Coal Ila 25 Y/O Douglas Laing's Old & Rare Single Cask Platinum Edition (in het kort dan he). Vind er even geen plaatje van, maar deze komt uit dezelfde serie: Is er eentje om nog een tijdje weg te zetten geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-04-2010 23:45] |
|
quote: Voor 'dinnetje gekocht, en damn, zelfs ik vond het een whiskey die te drinken was. Boeiender |
|
quote: waarom? |
|
en genoten van het whisky-festival vorige week. Uiteraard alleen independent bottlings gedronken. Hoogtepunten waren een 35 jaar oude glengoyne (het fruit sprong er gvd uit!) een blackadder raw cask smoky islay (zw lagavulin dus), een 18 jaar oude laphroigh (alleen laphroigh kan zo heftig en zo vederlicht bloemig zijn tegelijk) en een adelphi single cask first sherry cask bruighladdig (wat een kleur, wat een sherry!) Ook een 8y macallan gedestileerd eind jaren 50 was niet te versmaden. Wat een knaller van een body, zo maken ze ze tegenwoordig niet meeer!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Omdat ik ondertussen wel heel veel open heb staan en geen zin heb om zo'n dure fles te laten bederven. Op verzoek van iemand op Metalfan maar eens een poging tot foto gedaan. Aberfeldy 12 Y/O Talisker 10 Y/O Gentleman Jack Coal Ila Douglas Laing's Old & Rare 25 Y/O Talisker Distillers Edition 1998 Lagavulin Distillers Edition 1993 Laphroaig Quarter Cask Port Ellen Provenance 26 Y/O 1983 Ardbeg Cadenhead’s 15 Y/O Cask Strength Smokehead Extra Rare (Ardbeg) Chivas Regal 18 Y/O Johnny Walker Collection: Black, Green, Gold, & Blue Label Johnny Walker Green Label Johnny Walker Black Label Auchentoshan Select Benromach 10Y/O Glenlivet 12 Y/O Glen Garioch Founder’s Reserve Nu moet 't de komende tijd toch echt ff genoeg zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-04-2010 15:13] |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi! Wat is 't voor kast waar je het in hebt staan? Zo een willen wij er ook wel. |
|
Maar dan ook zo goed gevuld met whisky natuurlijk. |
|
quote: Dude...... Respect Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Net The BenRiach 1ojr. (extra) peated gekocht voor de whiskyavond/'proeverij' vanavond. Verder staan de Oban 10 jr, Springbank 10 jr en Stathisla 12jr op de planning. En wat de rest meebrengt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vanavond een klein feestje bij iemand thuis, en op zoek naar een goedkope maar toch lekkere whiskey die ik mee kon nemen kwam ik The Big Smoke tegen, de beschrijving klinkt erg goed, een mix van zeldzame Ardbeg, Coal Ila en Laphroaig |
|
Je bedoelt als in een blend of qua vergelijkingsmateriaal? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Blend ja |
|
quote:Hhmmzz, klinkt toch wel tof. Wat kost zo'n dingetje? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
25 euro's, op vooreenmooiglas.nl zelfs 21, maar dan heb je wel weer verzendkosten enzo. |
|
Haha, hier ben ik wel heel benieuwd naar: quote: |
|
Ach, 90% valt ook best te drinken. Iets met verantwoord mee omgaan. Men kan toch ook rum van 82% in de slijter kopen? Niet dat, dat spul lekker is overigens.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deze is ook gereduceerd tot 50%, dus dat zal wel meevallen, men kon vroeger gewoon niks hebben. |
|
quote: Gewoon een vitrinekast van Ikea, Detolf of iets in die richting. 40 euro, exclusief de huidige inhoud. Gelukkig is ie vol, dwingt me om een beetje een rem erop te zetten tot er wat flessen leeg zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-04-2010 18:42] |
|
quote: Ziet er verdomd goed uit! Zoiets wil ik wel met speciaalbier, maar dat wil op de een of andere manier maar niet lukken. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |