|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als ik er aan denk vanavond even maken, kan op internet geen afbeelding vinden. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Oe, heb een Ardbeg van 1974 op eBay zien staan. Maar eens een bod op gedaan, zou mooi zijn als het daarbij blijft. Ben eens benieuwd hoe veel die nou uiteindelijk gaat opbrengen. |
|
Je kunt op Ebay ook afgelopen biedingen zoeken, dan krijg je een idee van de prijs http://cgi.ebay.de/Ardbeg-Single-Cask-1975-29-Years-Old-Cask-4704-/190465191840?pt=Spirituosen&hash=item2c589c2fa0 http://cgi.ebay.de/Ardbeg-DL-distilled-1972-29y-50-Old-Malt-Cask-/260689159149?pt=Spirituosen&hash=item3cb248e3ed |
|
Die in je links zijn wel andere jaargangen he... Die waar ik op geboden heb is een van 31 jaar. Whiskyfinder.eu is ook wel een goede graadmeter wat de prijzen van winkels en sites betreft. Inmiddels ook een Ardbeg Still Young op eBay van een particulier gekocht voor 40 pond, die ga ik morgen ophalen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-11-2010 15:10] |
|
Bij gebrek aan een (fatsoenlijke) slijter in de buurt? |
|
Hmmm... Aberlour 10y of Glenfiddich 15y? Keuzes, keuzes, keuzes. |
|
Ik zeg Aberlour. Jah die Still Young heb ik inderdaad bij geen enkele slijter gezien, zelfs Van Zuylen had 'm niet. |
|
quote: http://www.whiskysite.nl/nl/Rare-Ardbeg/Ardbeg-Still-Young Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
Afgelopen vrijdag de Connemara Cask Strength gedronken, heeeeeeeeerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nou jah die is excl. verzending al meer dan twee keer de prijs die ik betaald heb, dus daar heb ik geen spijt van. Die Connemara Cask Strength is inderdaad fijn. Ik heb sowieso de laatste tijd alleen maar Cask Strengths gekocht, die bevallen meestal toch het best. Dat je wat meer betaalt is dan niet erg, omdat ze niet als de gewone versie achteraf met water zijn aangelengd. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-11-2010 11:17] |
|
Deze heb ik vandaag gekocht, meteen mijn eerste Laphroaig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zojuist voor het eerst in jaren een whisky voor mezelf gekocht. Zo'n ijskoude, The Snow Grouse. Ben benieuwd. |
|
quote: Laphroiag godverdomme heerscht. Wie combineert die vederlichte lentebloesem in de neus met het medicinale islay in de afdronk? Pure magie. Ook niet te oud gekocht, heel verstandig met laphroiag, hoe jonger hoe beter zou ik bijna zeggen. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik kan zoiets nooit laten staan dus er staat een glas voor me nu, bah wat lekker haha! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mwuahaha, ik heb zelf alleen gemakzuchtig tullamore dew naar binnen geslurpt *schaam* dat is wel erg makkelijk. Maar binnenkort de laphroiag maar weer eens opengooien hier! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Distillers versie of van een IB? |
|
quote: On topic. |
|
Laatst m'n Lagavullin open getrokken >>> Maar er zit iets in de geur net voordat je je neus in het glas steekt en ik kan er maar niet op komen, hoe hard ik ook probeer, frustrerend hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jodium? Welke heb je, de 16 jaar oude? Die is erg ok |
|
quote: Helpt de info bij Van Zuylen je ook niet op weg? Daarstraks de Aberlour open getrokken. Smaakt prima imo. |
|
quote: Nope. En ja; de 16 jaar oude. quote: Even bekeken, maar nee. Elke keer als ik het ruik denk ik van "noten?" maar ik ben er gewoon niet zeker genoeg van om dat te zeggen. Maarja, de één proeft/ruikt dit in een whisky en de ander proeft/ruikt dat. Dat is natuurlijk ook één van de charmes [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-11-2010 22:32] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat vind ik het leuke eraan. Ruiken/proeven om te kijken wat je er in herkend. (En dan later kijken in hoeverre dat overeenkomt met de beschrijving) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |