|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Och voor 50 euro zijn er genoeg lekkere whisky's te krijgen hoor. Neem nou bv. die Dalmore Gran Reserva en 15 Y/O, die stonden allebei bij Van Zuylen voor 40 euro voor een liter, minder zelfs dan ik de avond ervoor taxfree ervoor kwijt was. En die Chieftain's bottling van Ardbeg was ook 40 euro (voor een 700 ml-fles dan), en daar verwacht ik ook veel van. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 09-09-2010 11:21] |
|
jongens, amil Snaack. Het idee is geld inleggen en dan haal thij wat. Geen fles pp, wel lekkere toffe shit die op mag/moet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Idd, bij interesse mailen naar nico punt beemster et gmeel Per persoon een fles meenemen is juist niet wat ik voor ogen heb omdat het voornamelijk om het opbrengen van budget voor diverse exclusieve whisky's gaat. En natuurlijk eerst een fatsoenlijke proeverij, en daarna extreem decadent zuipen. |
|
Had ik dan maar wat meer flessen Port Ellen ingeslagen |
|
Ik heb me aangemeld, wellicht een drijfveer voor anderen :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:dronken over liturgy hebben. :, ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
en draaien natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Of je verloot de restjes onder de deelnemers. Dus bij 10 flessen en 10 deelnemers altijd prijs... (zonder Achmed). |
|
Ter info: er zijn, inclusief ondergetekende, al 12 aanmeldingen voor dit decadente festijn :whisky: |
|
Hmmm.. wanneer had je dit gepland.. ? Dit klinkt wel als mijn ding.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En waar is ook niet onbelangrijk. |
|
Bij Snaacksel thuis toch, of had ik dat verkeerd gelezen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Geen idee, ik kan er ook overheen gelezen hebben. |
|
Klinkt gezellig, helaas zal het gezelschap bij lange na niet de kwaliteit hebben als de whisky's ben ik bang Against God and Government |
|
Ligt eraan of jij komt of niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: haha, dat was te makkelijk inderdaad Against God and Government |
|
Ach, als je de verhalen af en toe leest kan de aanwezigheid van Rotzak best vermakelijk zijn denk ik ... |
|
quote: Nog geen datum bekend, ben nog animo aan het polsen, maar dat ziet er dus goed uit! quote: Nope, maar wel bij een vriend van me, op loopafstand van Rotterdam CS. Ik zet je op de mailinglijst! |
|
quote:Wat is de max? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Niet over nagedacht, maar ik verwacht niet meer dan 15 man. Dat is nog te doen! |
|
quote:Ook qua slaaplekken e.d? 15 man, dan heb je wel echt een onmeunig budget! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: 15 man zal er niet hoeven te blijven slapen aangezien de meeste mensen uit Rotterdam komen. Eerder 5, en dat is geen probleem! quote: Haha, ja, wat walgelijk decadent |
|
Er zijn nu 16 aanmeldingen voor de proeverij, locatie is geregeld, dus het wordt nu maar eens tijd om een datum te gaan prikken. Vanavond volgt mail met meer info! PS: 800 euro budget. Holy shit! |
|
Zonet een standaard maar toch wel een lekkere Whisky gekocht, de Glenfiddich 15 jaar, straks na de training maar eens een glas nemen Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |