|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maw de consumptie gaat op hogere snelheid dan de uitbreiding van de collectie. |
|
quote: Die viel toch wat tegen, dan lap ik liever +/- tien euro extra voor een echte fles laphroaig of ardbeg. Ik ben sowieso een beetje blend af. Vroeger vond ik de Black Grouse ook super, maar nu ook niet meer zo. Ik hou het bij Single Malts vanaf nu! |
|
quote: ik neem aan dat je al die blikjes cola op de achtergrond ergens anders voor gebruikt dan het door die whisky te flikkeren? |
|
Plaatje mag zo het epic fail topic in op die manier. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Verzameling uit m'n vroege jeugd, die was er al eerder dan de whisky. Ben al jaren van plan die handel een keer te verkopen, maar het komt er maar niet van. Beetje drukke boel zo. quote: Tut tut tut, jij overdrijft wel érg graag geloof ik he. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 08-04-2010 9:59] |
|
Ik heb deze net gekregen van Silence ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Altijd goed te doen! |
|
inderdaad een toppertje voor weinig pleurie. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Verdomd lekker inderdaad ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heel lekker Against God and Government |
|
Kan je wel zeggen, lekker hoor. |
|
Ik vind de Quarter Cask toch een stuk lekkerder, en het scheelt vrijwel niks in prijs. Ik zou die van 10 jaar dus maar gewoon laten staan. Afgelopen week nog geproefd: Royal Lochnagar 12 Y/O: Als je'm blind proeft zou je niet meteen in de gaten hebben dat het een highland whisky is. Meer een zoetere eiken smaak in plaats van de sherpte van z'n 'collega's'. De verleiding was groot om 'm te kopen, maar eerst maar eens voor wat plaats in m'n kast zorgen. Linkwood 15 Y/O: Fruitig, honingachtig. Een typische Speyside whisky, heeft wat van Glenlivet weg. Niet verkeerd. Nika from the Barrel: Aanvankelijk was m'n vertrouwen in Japanse whisky door de Yamazaki diep gezonken, maar deze is best goed te drinken. Maar toch geen topper. Penderyn: Ik was wel benieuwd of ze in Wales ook fatsoenlijke whisky kunnen maken. Niet dus... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-04-2010 9:11] |
|
Heeft iemand hier al eens gehad: * Ardbeg Blasda (klinkt verdomd goed, en dat voor 5 tientjes) * Bruichladdich Black Art ? |
|
Van Zuylen rocks! Nieuw in huize Snaack: Bruichladdich Black Art Ardbeg Blasda Springbank 18yrs |
|
Laat maar weten hoe ze zijn |
|
De verpakkingen zijn iig al dik ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooie. |
|
Die Blasda was inderdaad wel lekker, ooit eens een proef flesje van gehad. |
|
Deze heb ik vandaag gehaald. De volgende fles wordt een Island, ik wil nu wel eens weten wat daar de hype daar nou van is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind Island's over het algemeen het lekkerst @ Snaack, heb je die twee besteld via de website van van Zuylen? Against God and Government |
|
quote: Nee, ik werk in Den Haag dus ik ben even naar de winkel gegaan. Hele aardige, behulpzame mensen met heel veel kennis. Van de drie is de Bruichladdich mijn favoriet. Zoete, kruidige neus, heerlijk olie-achtig mondgevoel, aandronk van honing en vanille. Een subtiele rokerigheid (het is tenslotte een Islay) en een lange afdronk van rijp fruit (peer, appel??) en chocolade. Woorden schieten te kort, na 1 slokje wil je maar 1 ding en dat is nog een slok. Gaat dat proeven, echt een verrukkelijke whisky!! De Springbank is ook ontzettend lekker, maar dan ook echt heeel erg lekker! Een fris zoete neus, olieachtig mondgevoel met een zoetige aandronk. De smaak ontwikkelt zich tot de typische Springbank-frisheid die mij doet denken aan frisse appel en is mooi in balans met het zoet. Lange afdronk met hints van chocolade en een fris bittertje. Misschien had ik na deze 2 knallers de Blasda niet moeten proeven, deze is geen rookbom zoals de andere Ardbegs (daarom wilde ik hem persé proberen) en is erg licht. Lichtzoet en ietwat rokerig maar geen jodium. Mijn smaakpapillen waren nog aan het juichen van de 2 vorige, de Blasda lijkt mij meer geschikt als digestief, of als "voorafje" voor een zwaardere whisky dus dat zal ik spoedig proberen |
|
Die eerste klinkt inderdaad aanlokkelijk. Wat heb daarvoor betaald? |
|
Ik gok € 75,95 |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |