|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hé Beli, cewle inspiratie: De mijne, nu ja.... ik had nog gedacht aan Slaine (keltische stripheld) maar nee, Gunman is de nick die ik oorspronkelijk (al lang geleden) overal neerpotye bij highscores van videospelletjes, en ook op andere fora (over motorfietse! noem k mezelf wel es zo) T is ook n mooie tegenstrijd met mijn eigenljke afkeer voor vuurwapens, (ben zwaardliefhebber) Raar?, zo heb ik t graag. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-11-2002 12:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
van het spel duhu "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Over mijn nick: Die is eens opgeborreld ergens in de diepe kamers van mijn "twisted brain" muahahahaha! En het mooiste is: Bijna iedereen heeft moeite mijn naam goed te spellen!! |
|
Mijn nickname ben ik tegengekomen ooit eens toen ik griekse mythologie aan het lezen was. |
|
toen ik voor de eerste keer op internet was moest ik snel ff een naam verzinnen, ben ik nooit meer kwijtgeraakt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:klinkt zo lord of the rings achtig kerel |
|
quote: fill me in.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
van quake Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Die zit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Quake III I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mordheim is een vorm van warhammer, maar dan wat simpeler. Weet je wat warhammer uberhaubt is? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Een rpg bordspel, da's al wat ik weet, ik ben niet into boardgames, sorry I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Naja, daar komt mordheim dus ook op neer. Ik ben overigens niet weg van dat spel, maar dat terzijde We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: mooi meegenomen toch? Maar i kverzeker het je: Is helemaal origineel. Iemand uit Griekenland heeft hem alleen van me gejat. Zo'n online gamer! |
|
quote: maar je hebt toch wel lord of the rings gelezen of je hield/houd van dimmu borgir. Shagrath --> Carnagath |
|
quote: know the problem... heb altijd Krow (xpress met k) gebruikt en opeens donder je over de krows op bepaalde servers :| My madness, my sadness |
|
voor mij een weet voor jouw een vraag |
|
quote:*doet de ritssluiting van de tent open* Die MM komt natuurlijk van Marilyn Manson! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Voor zover ik weet heb ik nog niet gepost op dit topic. Argentum als in scheikundig 'zilver'. Feles als in kat (latijn). |
|
Toen ik me registreerde had ik nog verkering met m''n ex, en die plakte vaak -ie achter m'n naam : Chantalie dus, en dat vond ik wel lief klinken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Dacht dat ik het al een keer gepost had maar ik ken het niet vinden dus nogmaals dan. Vroeger had ik dit shirt http://217.27.2.76/productimg/106828.jpg Dus.... |
|
ikke is marilyn manson fan voor degenen die het nog niet weten ( zullen er denk ik weinig zijn maar ja boeien) luuuuuuv is in the air......... |
|
blackmetalmania [Dit bericht is gewijzigd door BMM op 16-11-2002 22:59] |
|
quote: Black marilyn manson? Ik denk dat 'ie zelf Black Metal Motherfucker in gedachte had ofzo, iets stoers iig. //edit Zelf had ik gekozen voor Blow My Meat [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-11-2002 23:02] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |