|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Conrad - rad - ratje |
|
Ooit eens verzonnen in een ver poserig verleden. |
|
p.s. of Connie zoals wat 777 lieden enz. mij noemen |
|
Lucifer (a.k.a. Satan) was de engel die overliep naar het slechte ofzo... ik ben het eigenlijk vergeten, maar het was iets in die zin... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Je hebt het mis, hij is het alter ego van Spiderman in Deep Throat II. *godallejezus de jeugd van tegenwoordig*.... Alsjeblieft, hier staat het allemaal in: http://www.literature.org/authors/milton-john/paradise-lost/ |
|
quote: Kheb by the way ook godsdienst gehad op school!! En het had iets te maken met Satan, dat weet ik zeker! Bovendien kijk ik geen Spiderman... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Tadaaaaaaaaah: Lucifer the morning star became a disobedient angel, cast out of heaven to rule eternally in hell. Theologians, writers, and poets interwove the myth with the doctrine of the Fall, and in Christian tradition Lucifer is now the same as Satan, the Devil, and --- ironically --- the Prince of Darkness. Told you so!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Naar de muziekgenre. Moest ooit een naam verzinnen. |
|
Hersenspinsel |
|
Here I opened wide the door Darkness there, and nothing more. Edgar Allen Poe - The Raven |
|
Tsja... [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 17-05-2003 1:27] |
|
quote: Ja ja |
|
de mijne is verzonnen door mijn huisgenoten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mijne is verzonnen door de evil gymleraar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mwaah, Paradise Lost is ook maar een gedichtje Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Slechtheid omdat ik mezelf zie als de belichaming van het kwaad...natuurlijk! |
|
quote: Nou ja, "cast out of hell"? Hij kwam in opstand en probeerde God te verslaan met een leger van Seraphim. Maar toen dat niet lukte was hij overtuigd van God's almachtigheid e.d. blahdieblahdieya ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
AmmAr_GGedon ... me echte naam is Ammar, en ik hou nou eenmaal van dingen vernietigen ... dusse .. leek me een leuke combinatie some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: nee echt |
|
Phantom Lord komt van het super nummer Phantom Lord van MetallicA (Wat was dat een verrassing zeg ) FREEZE |
|
iemand noemde mijn online ooit midnightrose... dat rose vond ik suf.. op een ander forum waar ik mod (amerikaans gothic forum) ga ik als midnightangel (omdat een speciaal persoon mij weer angel noemt) maar ik besloot hier maar voor gewoon midnight te gaan... vond ik wel mooi... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
uit respect voor euronymous |
|
Ik wilde een vrouwelijke versie van Leviathan... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mijne heb ik al keer uitgelegd, maar doe het nog wel een keer Bij COunter Strike had ik voor de gein met Visor een "clan" opgericht: EKD -> Evil Knaag Dieren, ik was Moordlustige Hamster en hij Schietgraage Rat of zo, daar komt mijn user name dus vandaan Tegenwoordig gebruik ik Streidbijl bij DoD of CS |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |