|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'tStinkt'ns |
|
quote: *grom* ik geloof dat mijn naam legio mogelijkheden biedt... kom jij nou maar de 27e langs, kan je ons live zien, er komt ook een maat van me uit Veldhoven, dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
[OT] Wil maar al te graag maar waar the fuck moet ik nou overnachten in fucking Schoonhoven |
|
Uit een boek, In de Ban Van De Ring. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: [ot] misschien kan ik wel regelen dat je met die gast mee terug kan rijden dat die je in Eindhoven dropt, mail Invisticks er maar over Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Uit de recenties van Wim Baelus in de aardschok/metalhammer. Those were the reviews... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ow wacht *kijkt op de kaart* Vraag me niet waarom maar ik was al deze tijd in de veronderstelling dat Schoonhoven ergens ten noorden van Alkmaar of Hoorn zat Ok, ik kom dan! |
|
[ot] top ende gezellie; wordt het toch een ZM meeting je mag me wel aanspreken met Alco hoor ipv invisticks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik kwam ooit es (in 2000 ergens) op een irc kanaal terecht.. ik noemnde mezelf testament.. maar je raad het al die was bezet. danmaar testement om t herkenbaar te houden zzz |
|
ouwe... van men achternaam! |
|
mijne is een combinatie van mn sexy heid en grimme tr00heid http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
UiT dE FilM LoRd oF ThE RiNGs, DiE FilM iS EchT CooL MaN! dood |
|
quote:Breezah! Kan iemand deze smiley verknippen en met een fel-groene inhoud des glas' plakken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: heb je zelf geen paint http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Ik uit het boek. |
|
Of een Breezer flesje.. dood |
|
quote:Neen. En geen zin. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ZijN eR DaN BoeKeN VaN LoTR? dood |
|
Conrad - rad - ratje..... |
|
iK hAaT HEt aLs eR b0eKEn VAn fIlMs vErsChIjnEn!!!!111 "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Ja wAnT WaArOm zOu jE EeN BoEk lEzEn aLs eR Al fIlMs vAn zIjN? dood |
|
hnnnnnnnnng |
|
Ok nu is het wel genoeg. dood |
|
cerridwen heeft iets te maken met goden of zoons of dochters van goden ofzo.... ik weet niet meer precies... dan heb ik nog anerene amberlin.... is mijn voor en achternaam in deels elfentaal en deels oud iers ofzo... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |