|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uit de wei... |
|
uit je oma huhuhuhuh... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
hehe. |
|
Ik heb deze username omdat ik niet van staal ben, maar dat eigenlijk wel zou willen zijn... En dan zou ik een blauw strak pak willen hebben met een rode cape... met een logo voor op m'n borst met een grote S erin.. om daarmee ten strijde te trekken tegen alles wat naar misdaad riekt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dat blijkt wel weer. Ik wil graag heersen. Vandaar. |
|
nou van de gelijknamige film... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Heerschfilm! De mijne komt van de band, totaal niet origineel maar in mijn ogen 1 van de betere niet-metal bands! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Verzonnen tijdens een kansloze zondag. |
|
|
|
quote: dacht al? Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: En wat is de geniale gedachtengang achter jouw username? |
|
quote:en leg jouwes eens uit mijnes komt zomaar ergens vandaan gerolt in een dronken bui ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heb mezelf vernoemd naar een beruchte Italiaanse hertog uit de 15e eeuw, namelijk Cesare Borgia. In de ogen van Machiavelli was hij de perfecte heerser Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: die heb ik niet Zocht gewoon een makkelijke naam, en nu is ie al jaren hetzelfde... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
*kuch* tienersletje *kuch* http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Zegt iemand die zich naar Filth vernoemt?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: lol Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote:And you bloody like it! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: geit rawwwwauw met zon sexy sik quote: ja leuke fotoos ook van haar he http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Hmmm... dat wil nog niet zo opschieten, maar ik heb ze nog tegoed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: toch Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
metal -> rock -> steen -> niersteen -> nier check de link etcetera |
|
Saelwen is Sindarijns voor Wijze Vrouwe. De dichtste benadering voor mijn echte naam "Sophia", wat wijsheid betekent. A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
Latijn, betekent zoveel als Wreedheid Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |