![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yeah ![]() Wel een vriescombo waar ik lijken in kan stoppen he? ![]() ![]() |
|
De naam is RON - mijn motor is een Ducati MONSTER -> Ronster!! ![]() |
|
antaeus vind ik een zeer goede band ![]() en t,is ook nog eens een russcische bommenwerper en dat vind ik ook wel gaaf ![]() |
|
Ik zag op een oogopslag de naam vermeld staan in de Ablaze magazine, de persoon in kwestie is een death metal fan, ik dus niet, maar vond de naam wel geinig. GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
Ik wilde een naam die totaal geen betekenis had. Ik ben letterlijk op me toetsen gaan rammen. Toen heb ik er een lekker lopend iets van gemaakt, klinker hier daar weer een weg enzo, en Trevoc rolde er uit. Later wees iemand mij er op dat als je het omdraaide er Covert uit kwam, wat geheim in het Engels betekend. Maar dat is dus toeval. ![]() |
|
Gangrad is dacht ik een pseudoniem van Odin, als hij zich in Midgard bevond. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
True! Hmm, die burzum heeft van den almachtige theodor kittelsen gestolen. ![]() |
|
Mijn username komt uit de boeken van Tolkien (NEEN, niet de film ![]() ![]() |
|
quote:Leviathan is een slangachtig monster dat in de hel woont en dook het eerst op in de bijbel ![]() true disco chick ![]() |
|
ik ben verslaafd aan het donker want ik slaap gewoon te veel ![]() en het is ook nog een nummer van Iced Earth, dit was een van de eerste metalnummers die ik gehoord heb. ![]() |
|
quote: het is tevens een filosofische term, en heeft een betekenis die niets met de bijbel te maken heeft ![]() |
|
asdf [Dit bericht is gewijzigd door blowen_b op 21-02-2005 15:01] trilililili ![]() |
|
quote: hehehe, Israël heette Jebes voordat het Israël genaamd werd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
die van mij omdat ik vroeger gerard joling remixte ![]() ![]() |
|
Thyran, komt van de band Thyrane (die ik overigens niet eens goed vind.) En je kunt het natuurlijk ook zien als tiran. ![]() I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
opeth - blackwater park (duh.....) ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
GalleryOfSuicide is een ceedee van Cannibal Corpse. een van de meest heerschende bands ooit ![]() " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" ![]() |
|
Hmmm, het heeft iets te maken met mijn gedrag als consument zijnde, eheh ![]() ![]() |
|
Is meer als geintje begonnen nu baal ik echt van die naam... ![]() ![]() |
|
metal-mixed-up komt van mn eigen metalfeest te P60, Amstelveen. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com ![]() |
|
quote:hoe staat het trouwens met de toekomst van de p60? ![]() |
|
Laatst was iemand al zo nieuwsgierig over mijn username dat hij een aparte topic over mij opende. Mijn User name is redelijk simpel. Je moet het lezen als: Goblin Jester De Goblin is het wezen uit de fantasy wereld en de Tolkien boeken. En een Jester is een soort Joker of Harlequin. Ik wilde op hotmail eerst gewoon goblin hebben maar dat bestond al. En omdat ik altijd wordt vergeleken met Jokers heb ik mezelf maar goblinjester genoemd. Goblinjoker bestond al. ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
heet dat groene mannetjes uit spiderman ook niet zo? ![]() |
|
quote: Ja. Je hebt The Goblin en The Hob Goblin als ik het goed heb. ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |