|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vet hoor! |
|
spelfout weggehaald... |
|
mijn bijnaam, hoe ik thuis genoemd wordt... ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Spaans verzinsel. De toevoeging op de a (hoe heet zoiets å) is uiteraard onzin. Duistere naam! |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Oooh, wat is het toch heerlijk hoe jij zo kunt leuteren over niks! |
|
Een geestelijk gehandicapte probeerde mn naam uit te spreken maar toen kwam er 'fr..frnk..frnk' uit.. vond het wel cool klinken. ..damn wat n onzin ook [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-05-2005 16:29] |
|
Ik wist niets te bedenken. Had ooit een account aangemaakt onder Shadow maar ik wist het wachtwoord niet meer en vond 'm toch al lame. Toen ben ik eens in het engels woordenboek gaan bladeren voor inspiratie en daar stond Stigma. *tadaaa* Subtiel kamerolifantje |
|
Een meute straatkinderen noemden me altijd zo omdat ze m'n nederlandse naam niet konden uitspreken. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Stik maar, stick ma |
|
quote: Idioot. Je had jezelf beter 'Drunk fart' kunnen noemen. |
|
quote:Stuuuuuuuupid! Subtiel kamerolifantje |
|
Darn it! Dacht ik even slim uit de hoek te komen. |
|
Ah gossie! *geeft prince koekje* Gaat ie weer een beetje boef? Subtiel kamerolifantje |
|
"Koekje d'r bij?" *blij* |
|
drie keer raden waar die naam vandaan komt....... Rock moet Rollen |
|
De mini-Cooper? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tommy Cooper? Het zal je moeder maar wezen... |
|
oudhollands voor Cu |
|
quote: geil "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jij deed vroeger graag de cooper-test tijdens gymnastiek. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zeg nou gewoon dat jullie daar in dat achterlijke noordoosten gewoon last hebben met het uitspreken van klinkers. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |