|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kreeg deze naam omdat ik me, in Europees verband, niet meer druk maak. (Trad vaak op als scheidsrechter tussen clans en eventueel mijn eigen clan) |
|
Hmm... mijn username komt van een personage uit een fantasy book wat ik een jaar of 7 terug denk ik gelezen heb.. (genaamd Dark Horse, maar sequel heet geloof ik zelfs Valorian) .. Natuurlijk kun je uit deze naam nog wel wat afleiden ('de dappere' ofzo?) maar in principe betekent het niet echt iets in zijn geheel. De 666 is erbij gekomen omdat destijds bij hotmail valorian al bezet was. Sindsdien zet ik er altijd maar 666 achter .. |
|
Een dwaallicht is volgens de overlevering een lichtje in een moeras... verondersteld wordt dat dit dolende zielen zijn die hun menselijke (?) lichaam al verlaten hebben. Als je éénmaal een dwaallicht gezien hebt lokt het je het moeras in, alwaar je hoogstwaarschijnlijk een gruwelijke dood sterft. |
|
quote: Nee, dat is Vargar. |
|
Hmm, oud topic zo te zien, maar toch wel leuk om even te reageren. Ik heb de naam Helmet gekregen (zo ging dat vroeger toen electronische communicatie nog in de kinderschoenen stond - aargh, wat voel ik me oud als ik dat zeg) omdat ik veel naar metal - en daarbij ook de band Helmet dus - luister(de) en enorm liefhebber van de film Spaceballs ben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Weer wat geleerd. |
|
Mijn usernaam komt van : Triple is een afkorting van de bandnaam waar ik in speel. Dan is een afkorting van mijn voornaam. Oftewel Triple-Dan |
|
mcoenen: m is de eerste letter van mijn voornaam (marcel) en coenen is gewoon mijn achternaam |
|
Shred = ziek gitaarspel (of bas of whatever instrument) en ik houd van ziek gitaarspel en head rijmt er lekker op, dus Shredhead |
|
Rajackar is niet meer dan een hersenspinsel. |
|
quote: |
|
|
|
Mijn naam....tsja, ik heet Kim en wordt bijna altijd Kimmie genoemd en wicked....tsja, ik ben nou eenmaal errrugh hekserig.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
tsja mijn naam komt gewoon echt nergens vandaan, zelf verzonnen of ik weet gewoon niet meer hoe ik er aan kom |
|
behoeft geen uitleg met0l! |
|
Goed, uitleg van mijn username: ik wordt nogal eens aangezien voor engeltje door mijn onschudige blik, en vanwege Angel of Death, nummer van Slayer(van de cd Reign in Blood). Dat naar het Latijn() vertaald-->Angela Mortis. MuayThaigerrr!! |
|
Bij mij, je raadt het nooit, maar mijn nick komt van het Keltisch, jaja, had eens op de site www.celtic-art.net geweest, heb eens wat gelezen over de Keltische goden en godinnen, en Beli mawr (oftewel Beli the Great oftewel Belenos, zoals je ziet in de asterix strips als uitroep van Obelix, dit was de Romeinse verbastering van Beli Mawr) is de zonnegod die de genezende kracht van de zon voorstelde. Zijn feestdag heeft plaats op 1 mei, Beltane. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mijn nicknaam heeft met mijn achternaam te maken. Mijn achternaam is Stoltz. Stolz (duits) = Trots Mijn achternaam is dus verkeerd gespeld Daarom heb ik maar van de s in Trots een z gemaakt. Staat ook wel leuker. |
|
net als rajackar, in me kop opgekomen. en sinds anderhalf jaar me naam op i'net. |
|
quote: 'Trotz' is duits voor 'ondanks'. Nu weet ik niet of je hier blij mee moet zijn, maar dat is jouw probleem |
|
Foei Dwaalie! |
|
Ik heb het al eens eerder verteld maar bij deze... Jade is een afgeleide van mijn echte naam, Gia'da. Mijn ouders liepen een keer door Italïe en zagen heel groot op een muur Giada geschreven staan. Ze vroegen aan een Italiaanse vriend wat het betekende en het was Italiaans voor Jade. Ze dachtten dat ik groene ogen zou krijgen en dus vonden ze het wel een mooie naam voor me. Vervolgens hoorden ze dat Giada afgeleid is van het Latijnse Gia'da; dat betekent zoiets als harde buitenkant, zachte binnenkant. En zo geschiedde. |
|
Ik geloof dat ik al een sgezegd heb waar mijn naam vandaan komt. Het komt van een zilveren hanger van een roos. Een erfstuk dat ik altijd omhad bla...bla...bla... |
|
manderijnen zijn lekker |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |