|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nondeknetter, ben jij een elfje?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gay he Bruce Banner |
|
Apart, hebben jullie bijna dezelfde naam en stijl quote: quote: Zo kan je het natuurlijk ook zien, men noemt mij nu eenmaal al snel Mayo vanwege mijn voornaam. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-04-2005 15:56] |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Elfjes zijn lief, schattig en grappig Maar ook gay ja zo kan ie wel weer |
|
Heer Gistingsinfectie. Vond het gewoon mooi klinken, en de betekenis is ook niet onaardig... A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
quote: Ik vroeg alleen maar waarom jij die nick had, daar gaat dit hele topic toch over? Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Eh? Antwoord staat er toch ook? |
|
Mijn nickname is een toespeling op mijn echte naam |
|
quote: Barnies? |
|
leuk topic! http://www.midi-classics.com/h/h18571.htm |
|
quote: Jawel hoor, Willem. Een gistingsinfectie hebt volgens mij nooit aardige bedoelingen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
waar mijn naam vandaan komt? ik zou t nou echt NIET weten "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Je had diarree, het was waterig en zwart, je kon niks meer en voelde je slecht. Af en toe drupte er wat naar buiten en iedereen walgde van je. De enige manier om nog contact met de buitenwereld te houden was via dit forum, en tot op de dag van vandaag heb je dat gedaan. Am i right? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: BIIIIJJJJJJna "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ik geef 't op.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
mijn nickname komt van t nummer ravenheart van xandria... |
|
Een aflevering van Dragonball Z. |
|
quote:mayo lijn [Dit bericht is gewijzigd door Timebaby op 04-04-2005 19:57] Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Mijne komt van het album Inquisitors Of Satan van Deathspell Omega |
|
quote:Hoe onverwacht. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-04-2005 19:57] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mijne komt omdat ik linkse rakkers haat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wat betekent die jezus met die alpinopet dan? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Da's Borgia. Maar hij is geen interessant persoon voor jou. Hij gebruikte geweld. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-04-2005 20:34] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |