|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: lees nog eens... Bruce Banner |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
damn lekker helder vandaag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: t is een schande... Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
<-- breezer |
|
quote: je bent geil neem ik aan? slik je ook? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ssst Heb stiekum ook geen lang haar, is gewoon een pruik.. en die shirtjes van die bands.. pff.. zegt me niks.. maar ja, image he |
|
quote: oei zeg, beledigd? Bruce Banner |
|
Op andere fora sta ik bekend als AmnesJAn, dat is een samentrekking tussen de AmnesiA (de band waarin ik vroeger gespeeld heb) en mijn echt naam, Jan. Aangezien die band al een jaar dood is vond ik die naam nogal gedateerd. Ragnar is een Noorse naam. Aangezien ik een Noorwegenliefhebber ben en het gewoon een gave naam vind, is dat mijn nickname geworden. Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
quote: Een pruik, dat had ik nu niet verwacht |
|
quote: zo mag ik het horen! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Neuh, meer voor nodig, niets tegen n beetje forumbashen op zn tijd, maak me er zelf ook wel es schuldig aan Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Bruce Banner |
|
Tsss als je het maar laat jonge man!! *trekt streng gezicht* |
|
quote: de mens is alleen de enige diersoort die het voor elkaar heeft gekregen een hele planeet te verkrachten, beetje jammer, en ik ben programmeur van beroep, vandaar de nick. [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 04-04-2005 14:40] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Ben jij niet die muurder/mf-er die zo trots liep te verkondigen dat hij een 13/14 jarig meisje op de muur heeft weg gepest? |
|
quote: Neen, ik pest alleen diegenen die fatsoenlijk partij kunnen geven, en dan liever als ik het slachtoffer kan zien. Soms beginnen mensen zelf, en dan kan ik wel es uit de hoek komen, maar aan bovenstaand strafbaar feit ben ik onschuldig, zelfs klootzakken hebben een gedragscode maareh, ff ontopic, waarom MindlessMayo? [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 04-04-2005 14:57] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
hersenloos en bevat net als mayonaise 80% vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dan zou ik MindlessKetchup moeten heten zo kan ie wel weer |
|
quote:"By the rivers of Babylon"... Boney M heerscht! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dates: Awoke or was born by Cuiviénen, slain c. I 5021 Race: Elves Division: Sindar Other Names: Elwë Singollo Titles: Greycloak, The Hidden King, King of Doriath, Singollo Meaning: 'Elu' is from 'Elwë', 'Star-man' ('man' in the sense 'male', not 'human'). Thingol comes from sindacollo, 'grey cloak'. ff in gerald z'n historie gedoken Bruce Banner |
|
windkracht10 ---> Azteekse god van de onderwereld en de voorspoedige visvangst. mvg wk10 |
|
quote: "Where we sat down .. (ofzoiets)" Daar komt m'n naam overigens niet vandaan. Het kwam ineens in me op.. What's in a name? Soms 80% vet, soms helemaal niets. zo kan ie wel weer |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |