|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
Ach, zolang ze maar samen over één brug kunnen, lijkt me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik zag laatst een band ergens uit rusland met dezelfde naam voorbijkomen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mental... en nee, ik heb 'm niet zelf verzonnen nee.Fijn hoor, vrienden. Fuck the world and fuck you |
|
ach, ik heet Jansen van me achternaam, en als je dat uitspreekt, klinkt t automatisch als jansuh, dus dat je niet denkt dat het van die breezeronzin is he |
|
quote: Hmmzz ik spreek Jansen toch echt gewoon als Jansen uit, volgens mij ligt het toch wel aan de breezah onzin. |
|
quote: euhm, nee maarja, ik zeg eigenlijk meer 'Janse' ach boeiend, ik gebruik deze overal op internet enzo |
|
quote: Jaa ik heb genoeg schapenvriendjes En dank namens mijn papa Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
quote: jeej ik mag blijven Ennem, scheap? je mag best bij mijn schapenvriendjesclub hoor Ik kna 300 wrooden per mniuut tpyne |
|
quote: Ja maar, daar doen ze vast stom tegen mij. quote: Nou oke, omdat u zo oud en wijs bent. quote: ROFLCOPTER!1!1!Een quote: Oh, dat lijkt me wel heel gezellig! |
|
Zillah is een mannelijke vampier in mijn favo boek "lost souls" Ook is het een vampierkoningin. En morte is een stukje van de naam van mijn oude band Morte aeterna. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
uit the wheel of time/het rad des tijds boekenreeks. Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Naar de briljante verschijning van 'Ratman' in een aflevering van 'The Justice Friends' |
|
Drummer van Devious vroeg op KOM of ik het rattenmeisje was. Grappig was dat. Subtiel kamerolifantje |
|
De mijne is een type wolk, ik vind het wel goed klinken en het is nog origineel ook |
|
echt niet rukker hij komt gewoon uit harry potter, maar dat durf je hier niet te vertellen! |
|
Een versie van de nimbus: cumolonimbus: |
|
quote: en uit dragonball Z |
|
jenje heeft het begrepen, het ging dus om de wolk, en niet om een of andere vage tekenfilm serie of kinderboek |
|
studievlak he ... dus tja .. dan denk ik eerst daar aan (en daarna aan The Might Nimbus, fucking goede band) |
|
wat studeer(de) je dan als ik vragen mag? |
|
Afstudeerrichting was communicatie meteorologie |
|
quote: lijkt me best gers om jou het Weer te zien presenteren ; Jenje Timofeef Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat is nou niet wat elke meteoroloog gaat doen ... overigens zijn de mensen die je op TV ziet wel degelijk meteorologen (in Nederland iig, in het buitenland heb je vaak van die dozen die niet snappen wat ze uitleggen). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |