|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niet alleen je naam maar ook je antwoorden zijn slecht |
|
Mijn nickname heb ik geheel zelf verzonne en ik heb ook lange tijd gelooft dat hij volledig uniek was.. dus niet.. Het blijkt dat Nasgoroth een land is in 1 of ander land te zijn in een Oud verhaal. Nasgoroth is, naar het schijnt, het land waar al het kwaad ontstaan is. Niet dat ik bezwaar heb op de betekenis Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
Een fictief land dus... |
|
Jah, dat leek me wel vanzelfsprekend Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
quote: |
|
MALEKITH THE WITCH KING OF NAGGAROTH http://uk.games-workshop.com/darkelves/miniature-gallery/19/ Had eigenlijk beter de naam van z'n gemalin, Morathi, gekozen, maar vond Malekith stoerder. Meer macht en aanzien enzo. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
de mijnes komt van een boek waar ik van verslag moest doen in het examen Noors-Bokmall http://www.bokkilden.no/productdetails.aspx?productid=8230200165&catalogname=books&retry=1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oeps dubbele reactie [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 21-11-2005 7:17] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
'de mijnes' ? Je Noors is beter? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: En ik denk het wel want ik ben geslaagd... [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 21-11-2005 8:42] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Toen ik geboren werd zij m'n moeder hej Andre Daarna is er van alles naar me geroepen maar andre Klonk toch het aardigst, achter naam begint met een V. Interesanter kon ik het niet maken sorry |
|
Mijn achternaam achterstervoren |
|
Voornaam vanwege Bloodbath in combinatie met Youp(of andersom), achternaam, ......... euch weet ik niet meer! Spel vouten zijn cool! |
|
Blood Red Throne (doh) ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Van mijn schoon oogskens signature |
|
nummer van Dimmu Borgir Faustian Spirit of the Earth |
|
Is gewoon een leuk nummer van Metallica. Dus dacht maak er mijn nickname van. |
|
Vroegâh, toen de auto's nog van hout waren, en de deuren nog horizontaal opengingen werkte ik in de bouw als elektriciën. Altijd veel lol gehad met collega's en altijd AC/DC aan staan, dan krijg je dat vanzelf heavy metal is the law |
|
quote: Noem jezelf dan Master Of Puppets of For Whom The Bell Tolls of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Doe dan Anesthesia heavy metal is the law |
|
quote: ST. Anger klonk nog beter... minder slecht signature |
|
quote: of Phantom Lord, daar hebben we nog maar 2 van Bruce Banner |
|
Lord Phantom ? signature |
|
quote: Maar dat kwam van een goed album! heavy metal is the law |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |