|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik moet maar eens een nieuwe nick nemen... maar ja naamsbekendheid is ook wat waard . Hmmm.... 22807 posts intussen. Hoog tijd voor wat anders eigenlijk, maar wat... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-03-2004 22:09] |
|
Dwaallicht-->Verdwaallicht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jouw nick komt toch niet van een of andere gaye FLuisterwoud nummer hoop ik? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sloeber is onze hond. Voluit heet hij Sloeberken (da's Vlaams). Zie andere draadjes voor foto's. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: |
|
quote: Wil je wel eens ophouden met die jongen te beledigen..... (kwam idd niet van een songtekst of wat dan ook) En M., sja, dat ben ik he. M. Kort maar krachtig, niets te raden en toch raadselachtig. Bwa ha ha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hmm ... Zal ik dan maar J. worden? |
|
Dan wordt ik N. |
|
Eh.... OK? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dwaallichten....was toch een intro van Gaysterwoud? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
X. ? voor de breezahtjes hier die niet weten met welke letter hun naam begint |
|
quote: Maar dan moet ik M. worden.....en die is al door een of andere homo ingenomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geen idee, zou best kunnen. Dat is iig niet iets dat ik wist tot een minuut of twee geleden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dan neem je toch de nick "allochtoon" Ow, fukk, dat mag niet meer... "ZM-er" dan! |
|
quote: Sorry, eigen volk eerst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
is R. nog vrij? zo ja: NU NIET MEER MUHAHAHARGH!!! Bruce Banner |
|
quote:C. ? |
|
quote: Hey, wil jij wel eens ff met je vlerken van mijn voorletter afblijven ja?! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ZOu kunnen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:I knew I was right ... |
|
quote: ja. wat is er gay aan fluisterwoud? geweldige release, langs galg en rad! Oud Vuil. |
|
quote: He, niet zo over mij... Check gewoon even m'n profiel... weet je... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
<- ! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
return of doomy? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |