|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een band als nick nemen is echt zo gay |
|
quote: bedankt om eens te zoeken, kvin men nick wel goe ook al wil ie niks zeggen .................. |
|
hij is ook erg origineel |
|
Nog maar een keer dan Die van mij komt van de film Death to Smoochy SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Lenen? heb ik laatst gekocht On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat is aardig van je maar heb hem zelf ook in de collectie... haha.. maar heb nog wel leuke filmbox voor je te leen.. The Omen trilogy.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
If I had a hammer, I'd hammer in the morning I'd hammer in the evening, All over this land. I'd hammer out danger, I'd hammer out a warning, I'd hammer out love between my brothers and my sisters, All over this land. If I had a bell, I'd ring it in the morning, I'd ring it in the evening, All over this land. I'd ring out danger, I'd ring out a warning I'd ring out love between my brothers and my sisters, All over this land. If I had a song, I'd sing it in the morning, I'd sing it in the evening, All over this land. I'd sing out danger, I'd sing out a warning I'd sing out love between my brothers and my sisters, All over this land. Well I got a hammer, And I got a bell, And I got a song to sing, all over this land. It's the hammer of Justice, It's the bell of Freedom, It's the song about Love between my brothers and my sisters, All over this land. It's the hammer of Justice, It's the bell of Freedom, It's the song about Love between my brothers and my sisters, |
|
obscenum van "osculum obscenum" (hypocrisy) |
|
van sarlacc, zelf verbasterd maar bleek later toch een bestaande naam te zijn. (sarlacc is een monster uit starwars) Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Van een band/artiest waar ik bijna niet meer naar luister hahaha |
|
gollum is een stoer personage uit de film, en is ook een monster, tsja, moet toch wat? [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 29-06-2005 10:32] |
|
het lijkt me vrij voor de hand liggend hiero hehehehe.... JB (afkorting John bart ) en Bassist!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik kreeg deze naam toen ik geboren was in een Trailer Park In een vorig leven [Dit bericht is gewijzigd door Tucker 10-4 Harley op 29-06-2005 17:53] |
|
mijn username komt van het feit dat ik stotter en dus eerst 4 keer de eerste letter van mn naam sputter voordat de rest er uitkomt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mijn naam is venoemd naar de aankomende erebus promo die we binnenkort gaan opnemen...Na het lezen van verschillende boeken z'als de Da Vinci Code, Bernini Mysterie en naslagwerken daar omheen kwam ik steeds terug op Gnostische Christenen, lui met wie ik et wel had kunnen vinden. De naam Gnosis komt van de latijnse term Kennis van God, achterhalen van de waarheid, en dat woord is een beetje blijven hangen. |
|
Gnostische Christenen zijn toch net de lui die heel sterk in het bestaan van god geloven? |
|
van bij de Grieken signature |
|
quote:Heb jij bij de grieken geleefd? Wat zal jij grijs schaamhaar hebben. Mijne komt natuurlijk als resultaat op jarenlange zelfdestruktie met een smile op het porum. |
|
Nickname in een buitensporig gaar bandje dat ik ooit eens heb geprobeerd op te starten (is na een half jaar weer als een kaartenhuis ingestort ). |
|
quote:Gnostische gedachten en redeneringen liggen aan de wortels van het dualisme. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dus als ik het goed begrijp zijn gnostische gristenen gristenen die de bijbel en het dagelijks leven apart houden... Waarschijnlijk heb ik het verkeerd geinterpreteerd want ik meende dat gnostische theïsten wel in een god geloven en daar niet van af zullen zien. Maar verbeter me als ik er naast zit, ik ben geen expert op dit gebied |
|
quote:Gnostische christenen geloven wel degelijk in god. Anders zouden het geen christenen zijn. Gnostische christenen houden er alleen op zeer essentiele gebieden andere, en vaak ook vrijere, gedachten opna dan de bijbel en het orthodoxe christendom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Goed, dan ik het me duidelijk. Badankt |
|
mijne is door AngelOfDeath en BringerOfLight bedacht toen ik het woord kurk met een lichte ´eur´ uitsprak tijdens een barvergadering van het zwolspopfront [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 30-06-2005 15:46] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |