|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jebes is gewoon een bijnaam van me, maten van me noem(d)en me zo.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik zou gewoon een kompas kopen als ik jou was |
|
Phaestus komt van de naam van de Griekse god Hephaestus (hefaistos). Toen ik de naam voor het eerst compleet gebruikte, Hephaestus dus bij Unreal en Tactical Ops, kreeg ik echter van een hoop mensen te horen dat de naam 'te lang' was en 'moeilijk te tyoen / af te korten' dus heb ik de eerste lettergreep weggehaald. Hephaestus, the god of fire, especially the blacksmith's fire, was the patron of all craftsmen, principally those working with metals. (...) Known as the lame god, Hephaestus was born weak and crippled. Displeased by the sight of her son, Hera threw Hephaestus from Mount Olympus. (...) The Romans took Hephaestus as one of their own gods attaching the myth and cult to their god of fire and calling him Vulcan (Volcanus). t complete verhaal staat hier: http://www.pantheon.org/articles/h/hephaestus.html "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Als je dat meent....... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ja dat van die kpmpas is inderdaad scherp |
|
quote: Dan? sjezus, maak je dreigementen nu eens af, daar wordt nog geen schaap bang van |
|
quote: Ow,hehe het was niet als een dreigement bedoelt,vroeg me af of het nou sarcasme was (die naam) De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: En ik een vrouwelijke versie van Immortal Al lijkt het nu volgens sommige mensen meer op een bepaald soort broodbeleg ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zeker is wel dat het een totaal niet lekker klinkende naam is en dat ie te lang is, het verneukt de hele layout Misschien moet ik mijn naam ook maar eens veranderen: appelsientjebemyguide |
|
quote:\ .. dat is waar ja,, maar het is nog altijd beter dan Immortellica |
|
Niet dat dit ook maar iemand interesseert (denk ik) maar aangezien ik hier nieuw ben vind ik dit typisch een topic om ff op te reageren Mijn bijnaam Devilicious is eigenlijk de schuld van een ex-vriend van me. Ik droeg toen geregeld een shirtje met "Devilish" er op en toen ging hij me "devilishly delicious" noemen, maarja da's best wel een tongue twister hehe dus dat werd Devilicious... En aangezien er wel meer mensen Devilicious als nick gebruiken heb k er voor de duidelijkheid maar Pem achteraangeplakt... duzzzzzzzzzzzz.... anyway "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ik vind het juist een gave nick. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Thanx mate! 'k Vind die vanjou ook stoer klinken, maar moest 't eerst wel ff goed lezen voordat ik 't voor mezelf kon uitspreken... Je wilde trouwens een vrouwelijke versie van Leviathan? Maarruh, wat is dat dan? Ben ik dan wel benieuwd naar... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Neh, dat vin'k ook niks! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm, 't is al een jaar of 17 m'n bijnaam.. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Omdat je graag met klei speelt? |
|
quote: Nee, Lucifer is de benaming die in de voordagen van de opkomst van het christelijke geloof aan de Messias werd gegeven, het betekent namelijk "lichtdrager". Hallo Miss Christus. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee, dat nog niet eens.. Maar kleien (op een andere manier) is wel lekker op z'n tijd Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: FOUT, satan zelf was een lichtdrager. i.d.z van het licht in deze wereld. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: dat staat er toch? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Raad eens. |
|
quote: hmm... lastige... Ow, je User Icon verraad het een erg goede plaat van Burzum |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |