|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu we toch bezig zijn met spelling: mandArijn!!! |
|
Lord of the Rings Witchking of Angmar the lord of the Ringwraiths. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-03-2002 18:00] |
|
quote: Ja inderdaad. Ik kijk op dit moment in het duits-nederland woorden boek. der Trotz = koppigheid, eigenzinnigheid (laat ik nou toevallig erg koppig zijn, zie goed, slechte eigenschappentopic); einem Trotz bieten = iem trotseren; zum Trotz = ten spijt; trotz = ondanks, ... (ten) spijt weer wat geleerd |
|
hoe ik aan me naam komt van soulfly lijkt me logisch fly heb ik veranderd in tribe vandaar soultribe |
|
SQT is de verbastering (ojee duur woord) van SQIT, wat weer afgeleid is van Sqitball, een of ander wezen uit een retevaag spelletje wat ik vroeger geweldig vond, Spacedude, ik moet dat spel echt weer eens gaan zoeken ergens.. |
|
shit ik ben vergeten waar ik m'n username vandaan heb gehaald... |
|
Mijn naam komt uit het Zweeds betekent: Duister (Oeh, wat True®) Dit slaat nergens op. |
|
quote: |
|
Mijn nick heb ik niet van de band gepikt, maar van een martelwerktuig dat gebruikt werd in de middeleeuwen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Mordheim, spreekt voor zich voor elke warhammer kenner denk ik he, in ieder geval dit is dus de naam van een spel "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hieronymus is mijn eigen naam alleen dan in het Latijn. ... do you think we're forever? ... |
|
Dat mot je aan Paul vragen |
|
eehja hoe kom ik er eigenlijk aan.. volgens mij heb ik m zon beetje gejat uit I AM weasel, daar hebben ze t over fantom feet, eeh ok dat was t wel denk ik zo |
|
Yo Paul! Wat betekend test? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hahahahaa jouw mail adres zit op tmfweb hahahahahahaahah |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
De dark lord in de Meestermagiër-serie van W.J. Maryson (nederlandse auteur) heet Yrroth. Aangezien ik toendertijd geen idee had het uit te spreken heb ik er maar een i tussen gegooid. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Een film over het leger ofzow? Dat was American History X! Maja, mijn nick, euhmz. Ik wil gewoon niet be/ver-oordeeld worden op mijn nickname, vandaar . |
|
quote:Hmm, maar dat gewenste effect verneuk je dan door je undersign ... |
|
Mortanius: Worshipper of the Dead Naam van in de band: Mortifer Dood, Doder, Doodst... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Volgens mij is het toch echt Full metal jacket. ... do you think we're forever? ... |
|
Ooit was er zo'n comicserie (ergens jaren 80), die heette Atari Force (geloof ik). Een van die hoofdpersonen/bijpersonen was een soort van enorme rat, die heette Blackjack. Als jochie van 10 vind je dat soort namen best stoer, en aangezien ik mn andere nicks in de loop der tijd heb opgegeven bleef alleen deze over. Bovendien is het ook een geweldig kaartspel, dus ik zit altijd gebakken! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
De band heet Voleg, en ik ben het lid dat tijdens het spelen altijd gympies draagt. Tja, die zat er wel aan te komen, nietwaar? Touché, pussycat! |
|
quote: Wist u dat de Panda een bedreigde diersoort is? Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |