|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn username is duidelijk en TOCH vind ik het smerig.. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 26-05-2005 17:00] |
|
Ik weet eigenlijk niet waar mijn nick vandaan komt. Volgens mij is het iets wat mijn gebrek aan inspiratie volkomen weergeeft. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Of je gebrek aan intelligentie Sorry, een open deur Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik denk dat ik maar es even een nieuwe account aan ga maken binnenkort. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 26-05-2005 18:20] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hehe vroegah vond ik dit wel een geschikte bandnaam, maar die bleek later al bezet te zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een mannetje uit Tjechie kon mijn naam niet uitspreken dus noemde hij me maar granko. Geen flauw idee of ik het goed geschreven heb, zal wel niet. Ik heb ook geen flauw idee wat het betekend, ik vrees dat het een of ander scheldwoord is, maar goed schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Geweldig user icon en een fascinerende hobby granko! |
|
De mijne heb ik zelf verzonnen, goed hè. Ik wil nog wel wat andere verzinnen voor bepaalde mensen. |
|
quote: Mocht de dag aanbreken dat ik niet meer onder de naam "Slome" op zm wil posten, Ben je de eerste die ik om raad zal vragen. |
|
Mijn verse nick: van Thors Hamer. |
|
Stig: We hadden toch al een hamer? Nouja, Hammer dan, maar het is wel een beetje verwarrend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
die is gay. Ik ben stoer! |
|
quote: OMG |
|
|
|
Hamer en sikkel? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Thor's Hamer en Sikkel? Commies in Valhalla? Bruce Banner |
|
Nee Hamer en Snikkel (c) |
|
Bruce Banner |
|
quote: Dat is de originele "Den" Hammer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: piet paulusma vertelde bij Jensen dat hij geen meteoroloog is hagal komt van de rune...zeer origineel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
weet het niet of de mijne wel iet wil zeggen ben er gewoon opgekomen .................. |
|
Uw zoekbewerking - sarthaz - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd Zegt helemaal niets dus http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mijnes is gejat van de BM band Nachtfalke. (eigenlijk one-man-project, mjah) Verlokt is Verloren! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |