|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heb ik ook last van. Iemand kaapte Slechtheid@hotmail.com voor m'n neus weg en ging tot voor kort [tot voor m'n hatemails] door het internet leven als Slechtheid, en dat kan natuurlijk niet. |
|
quote: BLACKMETALMANIA!!!!!! |
|
Barfing My Meal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
wat heb ik gedaan!!!! je ken me ook gewoon heosp........ BLACKY noemen hoor! [Dit bericht is gewijzigd door BMM op 16-11-2002 23:44] |
|
Panda. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: KEN JE HET nog harde bleren.... clown. ik ben panda op een makke (bmm) ze prof. maar ik ga nu naar haus.!!! cu!!!!!!!!!! ps. waarom heb ik geeen mail gehad met oinmfo over meban? joden!@!!!!! |
|
Ik heb nu echt medelijden met die gast. |
|
quote:Nekschot? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geloof het of niet, ik meen het echt. |
|
quote:Geloof ik best. BMM: Ban Me Maar What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het zal toch nie? |
|
quote: Die boeken zijn zoooooooo enorm goed!!!!!! Ik had jouw nick uiteraard meteen herkend want Ineluki is de max!!!! Alleen jammer dat zn terugkeer zo kort duurt Ik had best nog wat langer over zwarte rookvormige evilgedaanten met roodgloeiende ogen willen lezen [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-11-2002 1:18] |
|
verkeerde spelling van het engelse woord voor monnik "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ineluki, de Rode Hand en het hele Nornenbestel zijn de alles vergruizende, absorberende en meeslepende duisternis zelve !!!!! Nooit zo'n dreigende geest doorheen een boek weten ademen sinds Tolkien. Hé, bijzonder leuk! Iemand die Tad Williams apprecieert! [Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 17-11-2002 14:14] |
|
<--- Nibiru...Planet X...dat gelul boeit me wel "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
metal-mixed-up is de naam van mijn metalfeest in P60, Amstelveen. http://www.geocities.com/metalmixedup light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
hierzit een heel verhaal achter... m'n pa ging (ongeveer) 30 jaar geleden met een maat van 'm op de brommer naar belgie, alleen de brommer van me pa was nie zoon goeie en die werd dus na een tijdje stoomfiets genoemd. ik moest wat verzinnen als naam dusja... hmmm kwam net mijn pa binnen. I am the 1%. |
|
verzonnen door de man uit de Bieb op de middelbare school. Ghoul= zombie julia- (dé meisjes naam) julliette- ghoulliette |
|
InelukI the STORM KING, ROFL (sorry Nick) ROFL!!!!!!!!!!!!! STORMKING, kon zo'n hairbandje recht uit 84 zijn, met leden van Iron Steel en Alleycat Scratch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mortanius the Necromancer Guardian of Death Mortanius was extremely loyal and dedicated to his role of serving the Pillar of Death. However, Hash’ak’gik possessed Mortanius, and used him to kill Ariel, which ultimately destroyed the balance of the Pillars and Nosgoth. The Death guardian reasoned that the only way he could set things right was to have all members of the Circle, (including himself) killed to break all magical ties between the corrupt guardians and the land. To accomplish this task, he hired a band of brigands to murder Ariel’s successor as the next guardian of Balance, a young nobleman named Kain, and then resurrected him as a vampire. Mortanius guided Kain throughout his quest to right the Pillars and save Nosgoth. He died when Kain discovered who was truly behind his murder, just as Mortanius had planned. Of in het kort: Mortanius is an ancient sorcerer, skilled in the arts of death magic. His powers have accumulated over the centuries, and he now stands as the most powerful wizard in all of Nosgoth, serving as one of the Circle of Nine (the Protectors of Hope). Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik heb mijn username gekozen omdat onze band ook zo heet. Alleen heet onze band Imothep. Met een h erin dus. Ik kwam er later achter dat mijn naam eigenlijk imothep moest zijn, maar toen was het al te laat. Maakt me verder niet zoveel uit, maar dan nu nog wat informatie over mijn naam: "Imothep was de bouwmeester van Farao Djoser (ca 2680 v.Ch.) en de bedenker van de "trappiramide" die gelegen is in Sakkara in Zuid-Egypte. Zijn wiskundig inzicht heeft ertoe bijgedragen dat de piramides bijna perfect zijn gebouwd en men tast tot op de dag van vandaag nog altijd in het duister over het hoe en waarom inzake de bouw van de piramides. Bouwlieden van de piramides raakten wel eens gewond en er zijn verslagen gevonden waarin beschreven word dat Imothep deze mensen genas. Hij was de eerste die botbreuken zette en bijvoorbeeld de eerste die een hersenoperatie uitvoerde. Artsen van tegenwoordig leggen een eed van "Hippocrates" af, maar gezien het feit dat Imothep eerder leefde en dus ook dingen eerder heeft bedacht zou er eigenlijk een eed van Imothep moeten zijn. "Het graf van Imothep is nooit gevonden, maar men vermoed dat het in de buurt van het "Djoser-complex" moet liggen, of vlakbij de piramides van Gizeh. In zijn graf zullen zeer waarschijnlijk de meest prachtige kunstschatten en geheimen liggen, want Imothep werd door zijn volk vereerd als heilige en zowel de verjaardag, sterfdag, en de begraafdag werden gevierd. Dat was niet gebruikelijk voor die tijd." blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
euh, zou ik bij god niet weten After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: heb net de laatste drie boeken besteld, had the dragonbone chair gelezen maar kon de andere drie nergens vinden. Als het goed is zijn ze dit weekend binnen |
|
Ik had een werkstuk gemaakt voor school. Als onderwerp had ik het ontstaan van het aller eerste leven/abiogenese, en dan over een aantal theorien. Zo kwam ik ook bij endosymbiose, en daar ging het over de ontwikkeling van primitieve cellen(prokaryoten) naar complexere cellen(EUKARYOTEN). Zo ben ik eigenlijk aan mijn username gekomen. grrr |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |