|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En X-Files ook wel, denk ik. |
|
afgeleid van achternaam en dat deed men al in groep 3 van de basisschool, dus ik weet niet beter mee hehe |
|
afgeleid van.... eh? |
|
heerschend nummer van Kreator's debuutplaat Endless Pain Wicked Mystic |
|
Mijn username komt uit de boeken over Mithgar van Dennis L. McKiernan. Modru is de black mage die de evil god Gyphon dient op Mithgar en in verscheidene oorlogen de wereld probeert te veroveren. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
elf-alert We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Is mijn echte naam, nix bijzonders LAI LAI HEI |
|
quote:dat is best origineel op dit forum eigenlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja ok das dan ook t enige LAI LAI HEI |
|
quote: aha, jaja. Ik snap 'm |
|
quote: Ik hou liever van Mages and Dwarfs And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
van m'n ouders But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: kill teh evil elfs. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Daar hou ik liever niet van, ik ben zelf meer een snelle-zombie man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:met sterretjes? |
|
mijn user naam komt van )wat mij tevens veelste vaak is gevraagd op zm feest ) ren sykdom wat het noors is voor pure sickness, |
|
quote: Nee die heb ik er zelf bij verzonnen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
sky valley beste plaat van kyuss,en een van m'n favorite lp's. |
|
Geniale plaat. Geniale band 17 Juni: in de Effenaar: Orange Goblin & Monster Magnet, als je van stoner houdt moet je komen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb m'n nick veranderd toen MBMarduk 10000 posts maakte. Ik denk dat "Maaikie" beter uit spreken is dan "Em-Bee-Marduk" waar nogal veel mensen problemen mee hadden(?) |
|
quote:ja, echt wel moeilijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Tja vond ik zelf ook, maar goed, als mensen gaan smeken om MB dan kan ik 'm altijd wel uit de mottenballen halen |
|
MBMikeee MikeBaardaapMikeee [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 02-05-2004 4:01] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wij willen MB terug! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |