IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de Europa League en Ajax is GAY] Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-05-2010 20:37 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Ik hoop Bayern, Inter gun ik het niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2010 20:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik gok op Bayern 2-1


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-05-2010 20:40 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 22 mei 2010 20:37 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik hoop Bayern, Inter gun ik het niet.


+1 Zou erg mooi voor Van Gaal zijn, voor de rest maakt het me eigenlijk niet zo uit.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 22-05-2010 20:41]


Why doesn't my music get me all the chicks?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-05-2010 21:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Af en toe aardig, maar mag wel wat meer vuurwerk in...


spelfout weggehaald...


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-05-2010 22:42 by GrindMaster Profiel van GrindMaster



Why doesn't my music get me all the chicks?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-05-2010 22:54 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het enige dat heel Duitsland Bayern wél gunt pakken ze dan weer niet.


Bruce Banner


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2010 22:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik heb zowaar zitten te kijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-05-2010 22:58 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Tja, niet echt een geweldige pot helaas...


spelfout weggehaald...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-05-2010 1:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Tweede helft vond ik best vermakelijk.

Anyway, oververdiende zege van Inter. Als je ziet wie ze onderweg allemaal uitschakelden, stevig


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2010 1:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja... Inter was behendiger, verdedigen goed en verdedigen vooral veel

maar mooi is het niet


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2010 1:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dat de Champions League-finale de laatste match van Mourinho was als trainer van Inter was een publiek geheim, dat hij zijn vertrek meteen na de gewonnen finale zou aankondigen is wel een verrassing. Eerder verklaarde de Portugese succescoach nog twee tot drie dagen bedenktijd nodig te hebben, maar tegenover de RAI stelde José dat hij vertrekt.

"Mijn werk hier is klaar. Ik heb clubgeschiedenis geschreven. Ik verlaat Inter nu om aan de slag te gaan bij een andere grote club". Die andere grote club is voor 99,9% zeker Real Madrid, in wiens Santiago Bernabeu-stadion vanavond de finale gespeeld werd.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-05-2010 1:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Michel Preud'homme verlaat AA Gent en wordt de komende drie seizoenen trainer bij de Nederlandse landskampioen Twente. Dat meldt de NOS. Twente en Preud'homme hebben een akkoord, maar de Nederlandse kampioen en AA Gent moeten het ook nog wel eens raken.

De 51-jarige Preud'homme bezocht dit weekend het trainingscomplex van Twente. Journalist Jack van Gelder vernam "uit goede bron" dat hij daar zijn akkoord gaf. Preud'homme krijgt geen eigen assistenten bij Twente. De ex-doelman had nochtans graag Manu Ferrera en/of Stan Van Den Buijs meegenomen.

Twente wordt de derde club als trainer voor de voormalige Rode Duivel (58 caps). Na zijn spelersloopbaan ging hij eerst als technisch directeur bij Benfica aan de slag, een functie die hij van 2002 tot 2006 ook zou invullen bij Standard. Bij die laatste club was hij trainer van 2000 tot 2002 en van 2006 tot 2008. De jongste twee seizoenen was hij bij AA Gent aan de slag. Met Standard veroverde hij in 2008 de landstitel, met AA Gent dit jaar de beker.

Bij Twente moet Preud'homme de Brit Steve McLaren opvolgen. Die verkaste na het behalen van de titel naar het Duitse Wolfsburg


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-05-2010 1:19 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Dat gaan ze in Gent niet zo gezellig vinden denk ik


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-05-2010 1:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

niet echt nee

eerst Ruiz, dan Preudhomme

wie volgend jaar?? De Witte??


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-05-2010 1:47 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Zou prima zijn, kan hij daar zijn play-offs gaan opdringen


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-07-2010 11:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Real Madrid bevestigt dat aanvaller Raul naar het Duitse Schalke 04 vertrekt, nadat hij 16 jaar voor de Spaanse topclub uitkwam.

De 33-jarige Raul speelde voor Real sinds 1994. Hij won met de Koninklijke 6 landstitels en 3 keer de Champions League. Hij scoorde 323 doelpunten in 740 wedstrijden voor de club.

Vandaag wordt een afscheidsceremonie gehouden in het Bernabeustadion, gevolgd door een persconferentie.

Een tweede clubicoon, middenvelder Guti, verlaat eveneens de club. Beide spelers pasten niet in de plannen van de nieuwe coach van Real, Jose Mourinho


signature


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 26-07-2010 11:30 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Opmerkelijke transfer, op zich wel..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-08-2010 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

AZ naar Aktobe (Kazachstan) en PSV naar Novosibirsk (Siberie, ergens in de buurt van Mongolie) of all places

Verder:
Feyenoord - AA Gent
FC Utrecht - Celtic
En CL:
Ajax - Dinamo Kiev


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

José Mourinho wil Romelu Lukaku naar Real Madrid halen. Het 17-jarige rastalent van Anderlecht prijkt volgens de Spaanse sportkrant Marca bovenaan op een lijstje van aanvallers die Mourinho als versterking wil voor het spitsenduo Benzema/Higuain. Ook Mario Gomez, Amauri, Hugo Almeida en Fernando Llorente figureren op die lijst, maar Lukaku, die de 'nieuwe Drogba' wordt genoemd in Marca, zou voor Mourinho topprioriteit zijn.

Real Madrid zou, volgens Marca, 20 miljoen euro veil hebben voor de spits, "de jongste topschutter ooit in de Belgische competitie met 19 goals in 45 wedstrijden bij Anderlecht". Lukaku bevindt zich momenteel met de Rode Duivels in Finland voor de oefeninterland van morgenavond.


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 10-08-2010 23:57 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 6 augustus 2010 14:15 schreef NecRobert het volgende:
AZ naar Aktobe (Kazachstan) en PSV naar Novosibirsk (Siberie, ergens in de buurt van Mongolie) of all places


Damn, Sibir Novosibirsk is afgelopen jaar 2e geworden in de 2e (!) league van Rusland, lekkere loting!

Edit: Duitsland moest natuurlijk Rusland zijn

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-08-2010 0:03]



herrie
Usericon van herrie
Posted 10-08-2010 23:58 by herrie Profiel van herrie

volgend jaar champions laegue!


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-08-2010 0:04 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Als het zo door gaat tegen jouw clubje dan



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-08-2010 12:04 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 10 augustus 2010 17:29 schreef Hypnos het volgende:
José Mourinho wil Romelu Lukaku naar Real Madrid halen. Het 17-jarige rastalent van Anderlecht prijkt volgens de Spaanse sportkrant Marca bovenaan op een lijstje van aanvallers die Mourinho als versterking wil voor het spitsenduo Benzema/Higuain. Ook Mario Gomez, Amauri, Hugo Almeida en Fernando Llorente figureren op die lijst, maar Lukaku, die de 'nieuwe Drogba' wordt genoemd in Marca, zou voor Mourinho topprioriteit zijn.

Real Madrid zou, volgens Marca, 20 miljoen euro veil hebben voor de spits, "de jongste topschutter ooit in de Belgische competitie met 19 goals in 45 wedstrijden bij Anderlecht". Lukaku bevindt zich momenteel met de Rode Duivels in Finland voor de oefeninterland van morgenavond.

Mooi voor Lukaku natuurlijk dat er zoveel belangstelling is voor hem
maar wat moet een 17-jarige bij Real gaan zoeken?
al zou ik (het als club fan) wel graag zien gebeuren als hij RSCA verlaat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-08-2010 10:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



moehaha

ANderlecht op zijn best

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-08-2010 10:43]


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-08-2010 13:19 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Haha heerlijk was dat.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen