![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop Bayern, Inter gun ik het niet. ![]() |
|
ik gok op Bayern 2-1 signature ![]() |
|
Af en toe aardig, maar mag wel wat meer vuurwerk in... spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Het enige dat heel Duitsland Bayern wél gunt pakken ze dan weer niet. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik heb zowaar zitten te kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tja, niet echt een geweldige pot helaas... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Tweede helft vond ik best vermakelijk. Anyway, oververdiende zege van Inter. Als je ziet wie ze onderweg allemaal uitschakelden, stevig ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ja... Inter was behendiger, verdedigen goed en verdedigen vooral veel maar mooi is het niet signature ![]() |
|
Dat de Champions League-finale de laatste match van Mourinho was als trainer van Inter was een publiek geheim, dat hij zijn vertrek meteen na de gewonnen finale zou aankondigen is wel een verrassing. Eerder verklaarde de Portugese succescoach nog twee tot drie dagen bedenktijd nodig te hebben, maar tegenover de RAI stelde José dat hij vertrekt. "Mijn werk hier is klaar. Ik heb clubgeschiedenis geschreven. Ik verlaat Inter nu om aan de slag te gaan bij een andere grote club". Die andere grote club is voor 99,9% zeker Real Madrid, in wiens Santiago Bernabeu-stadion vanavond de finale gespeeld werd. signature ![]() |
|
Michel Preud'homme verlaat AA Gent en wordt de komende drie seizoenen trainer bij de Nederlandse landskampioen Twente. Dat meldt de NOS. Twente en Preud'homme hebben een akkoord, maar de Nederlandse kampioen en AA Gent moeten het ook nog wel eens raken. De 51-jarige Preud'homme bezocht dit weekend het trainingscomplex van Twente. Journalist Jack van Gelder vernam "uit goede bron" dat hij daar zijn akkoord gaf. Preud'homme krijgt geen eigen assistenten bij Twente. De ex-doelman had nochtans graag Manu Ferrera en/of Stan Van Den Buijs meegenomen. Twente wordt de derde club als trainer voor de voormalige Rode Duivel (58 caps). Na zijn spelersloopbaan ging hij eerst als technisch directeur bij Benfica aan de slag, een functie die hij van 2002 tot 2006 ook zou invullen bij Standard. Bij die laatste club was hij trainer van 2000 tot 2002 en van 2006 tot 2008. De jongste twee seizoenen was hij bij AA Gent aan de slag. Met Standard veroverde hij in 2008 de landstitel, met AA Gent dit jaar de beker. Bij Twente moet Preud'homme de Brit Steve McLaren opvolgen. Die verkaste na het behalen van de titel naar het Duitse Wolfsburg signature ![]() |
|
Dat gaan ze in Gent niet zo gezellig vinden denk ik ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
niet echt nee ![]() eerst Ruiz, dan Preudhomme wie volgend jaar?? De Witte?? signature ![]() |
|
Zou prima zijn, kan hij daar zijn play-offs gaan opdringen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Real Madrid bevestigt dat aanvaller Raul naar het Duitse Schalke 04 vertrekt, nadat hij 16 jaar voor de Spaanse topclub uitkwam. De 33-jarige Raul speelde voor Real sinds 1994. Hij won met de Koninklijke 6 landstitels en 3 keer de Champions League. Hij scoorde 323 doelpunten in 740 wedstrijden voor de club. Vandaag wordt een afscheidsceremonie gehouden in het Bernabeustadion, gevolgd door een persconferentie. Een tweede clubicoon, middenvelder Guti, verlaat eveneens de club. Beide spelers pasten niet in de plannen van de nieuwe coach van Real, Jose Mourinho signature ![]() |
|
Opmerkelijke transfer, op zich wel.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
AZ naar Aktobe (Kazachstan) en PSV naar Novosibirsk (Siberie, ergens in de buurt van Mongolie) of all places ![]() Verder: Feyenoord - AA Gent FC Utrecht - Celtic En CL: Ajax - Dinamo Kiev Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
José Mourinho wil Romelu Lukaku naar Real Madrid halen. Het 17-jarige rastalent van Anderlecht prijkt volgens de Spaanse sportkrant Marca bovenaan op een lijstje van aanvallers die Mourinho als versterking wil voor het spitsenduo Benzema/Higuain. Ook Mario Gomez, Amauri, Hugo Almeida en Fernando Llorente figureren op die lijst, maar Lukaku, die de 'nieuwe Drogba' wordt genoemd in Marca, zou voor Mourinho topprioriteit zijn. Real Madrid zou, volgens Marca, 20 miljoen euro veil hebben voor de spits, "de jongste topschutter ooit in de Belgische competitie met 19 goals in 45 wedstrijden bij Anderlecht". Lukaku bevindt zich momenteel met de Rode Duivels in Finland voor de oefeninterland van morgenavond. signature ![]() |
|
quote: Damn, Sibir Novosibirsk is afgelopen jaar 2e geworden in de 2e (!) league van Rusland, lekkere loting! ![]() Edit: Duitsland moest natuurlijk Rusland zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-08-2010 0:03] ![]() |
|
volgend jaar champions laegue! ![]() ![]() |
|
Als het zo door gaat tegen jouw clubje dan ![]() ![]() |
|
quote: Mooi voor Lukaku natuurlijk dat er zoveel belangstelling is voor hem maar wat moet een 17-jarige bij Real gaan zoeken? ![]() al zou ik (het als club fan) wel graag zien gebeuren als hij RSCA verlaat ![]() |
|
moehaha ANderlecht op zijn best [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-08-2010 10:43] signature ![]() |
|
Haha heerlijk was dat. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |