![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet best. ![]() ![]() |
|
Hopen dat Ajax toch nog de Europa League haalt anders is dit Europese seizoen wel erg triest. ![]() |
|
Ajakkes tegen Steauaueaueuaueuau Boekarest, lukt dat dan staan Chelsea of Sparta Praag (Chelsea dus) op de wachtlijst She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Steaua..saai. Hoop op de confrontatie met Chelsea ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Real - Man U is natuurlijk dé affiche, al hoop ik dat tegen dan Milan toch zijn draai zal gevonden hebben. (worden ze toch niet geheel afgemaakt dan) en verwacht ik erg veel van de wedstrijd Shakthar - Dortmund. Beide teams speelden knap voetbal in de poulefases. ![]() |
|
Dortmund is desondanks een klasse beter. Duitsers gaan het goed doen dit seizoen, de Britten liggen er na deze ronde allemaal uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Het kan ook nog zijn dat Chelsea de boel laat lopen, het is maar Uefacup. ![]() |
|
Fijne wedstrijd in Madrid momenteel signature ![]() |
|
Zeker die eerste helft was erg genieten inderdaad. Met die 1-1 is de terugmatch ook nog de moeite. Zou mooi zijn indien Real er nu al uitvliegt. Kunnen ze alles op de beker zetten? ![]() ![]() |
|
Real had de overwinning wel verdiend eigenlijk. ![]() |
|
Ik denk serieus dat Ajax die Europaleague wel eens kan winnen. Finale in eigen stadion de topclubs die zich op de competitie richten en het goede spel tegen sterke tegenstanders dit seizoen. ![]() |
|
Als er een ploeg verdiende om te winnen, was het inderdaad wel Real. Het gelijkspel voor Man U vindt ik echter niet onverdiend. Geen idee welke topclubs er allemaal in de Europa League zitten, maar Chelsea heeft in de competitie niet zoveel meer te winnen. Al bestaat de kans natuurlijk dat ze deze te min vinden. ![]() |
|
quote:Chelsea niet meer zo veel te winnen? Wat dacht je van een kwalificatie voor de Champions League, dat brengt veel meer op dan het winnen van de Uefacup. ![]() |
|
quote: ja, maar ze verdienden ook twee rooie kaarten signature ![]() |
|
Ja, maar ze staan toch 3de met 5 punten voor op Arsenal en 7 op Everton. Ik wil maar zeggen dat ze niet meer meedoen om kampioen te spelen, maar die top 4 wel zullen halen. Iets wat bijvoorbeeld wel van toepassing is bij Inter. Zij vallen momenteel buiten de CL plaatsen. Ik vermoed dat ook bij Atletico de focus veel meer op de competitie zal liggen. Natuurlijk zou het wel mooi zijn voor Ajax indien ze de finale kunnen spelen in eigen stadion. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 13-02-2013 23:58] ![]() |
|
quote: Welke dan? Ik vond het eerlijk gezegd een zeer faire wedstrijd, enkel die elleboogstoot van Valencia op Sergio Ramos was niet echt netjes. Voor de rest is er me niets opgevallen dat rood verdiend zou hebben. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Doorgebroken speler neerhalen en Ramos deelde in de eerste helft ook een tik uit. Ik denk dat Hypnos die twee bedoeld. ![]() |
|
quote: ![]() Ramos nog iets minder eigenlijk, maar aangezien dat een klootzaksken is mag die ook wel rood ![]() signature ![]() |
|
Juist! Dat van die doorgebroken speler was ik al vergeten, maar dat was dubieus inderdaad. Die tik van Ramos herinner ik me echt niet, kan wel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Wat een eerste helft met zo'n heerlijke doelpunten! ![]() ![]() |
|
Godverdomme wat was Barça zalig om te zien spelen gisteren zelden zo een mooi voetbal gezien uitzonderlijk signature ![]() |
|
quote:Mooie wedstrijd ja! Die Messi weer, en Iniesta, damn ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
De gehele wedstrijd was inderdaad zwaar genieten. Erg benieuwd naar de loting. ![]() |
|
Champions League loting: Speeldata 2/3 april en 9/10 april Malaga - Borussia Dortmund Real Madrid - Galatasaray Paris Saint Germain - Barcelona Bayern München - Juventus Europa League loting Speeldata 4 en 11 april Chelsea - Roebin Kazan Tottenham Hotspur - FC Basel Fenerbahce - Lazio Benfica - Newcastle United ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |