![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, ik heb zo mijn contacten ![]() ![]() |
|
wie speelt vnvnd? signature ![]() |
|
Anderlecht, Standard en Brugge spelen allen om 20.30 geloof ik, tegen resp. Bursaspor, Helsingborgs (uit) en Zestafoni... ![]() |
|
club tonen ze op vt4 ![]() ![]() |
|
Standard is op Rtl en anderlecht enkel op een Waalse betaalzender (of misschien een stream), voor de geinteresseerden... ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
En natuurlijk PSV - SV Ried om 18.45 uur en AZ - FK Aalesund om 20.45 uur. Beiden op EredivisieLive. ![]() |
|
en op tv? signature ![]() |
|
EredivisieLive is ook tv. ![]() Maar verder niet op het publieke net. ![]() |
|
Barca en AC Milan, mag voor Ajax toch hopen dat ze daar niet bij komen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Doe dan maar Inter + CSKA of Arsenal + Marseille. ![]() |
|
Haha, Ajax weer tegen Real Madrid. ![]() |
|
Ajax tegen Lyon en Real, Genk mag nog steeds hopen op Barcelona en Milan! ![]() |
|
Ajax eruit dus ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Groep G, met Zenit, Porto, APOEL en Donjetsk opent perspectieven voor Defour en Lombaerts... ![]() Genk tegen Lukaku, Witsel en Ballack ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 25-08-2011 18:42] ![]() |
|
Groep A: Bayern München Villarreal CF Manchester City Napoli Groep B: Internazionale CSKA Moskou LOSC Lille Trabzonspor Groep C: Manchester United SL Benfica FC Basel 1893 Otelul Groep D: Real Madrid Olympique Lyon AFC Ajax Dinamo Zagreb Groep E: Chelsea FC Valencia CF Bayer Leverkusen Genk Groep F: Arsenal Olympique Marseille Olympiakos FC Dortmund Groep G: FC Porto Shakhtar Donetsk FC Zenit St. Petersburg APOEL Groep H: FC Barcelona AC Milan FC BATE Plzen Dikgedrukten gaan denk ik door in de CL en de onderstreepten in de Europa League. ![]() |
|
quote: Hahaha, die laatste club, dat kan toch niet?? ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Villareal naar EL en Napoli eruit Lille door in CL en CSKA naar EL voor de rest volg ik Tenderstrike mooie poule voor Genk en leuk voor de supporters dat ze een halve derby hebben ![]() |
|
quote: Witsel speelt toch bij Benfica en niet bij Valencia? ![]() |
|
Klopt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Sowieso, als ze in een andere poul hadden gezeten ook. quote:Die snap ik niet. ![]() ![]() |
|
Leverkusen ligt niet zo ver van Genk dacht ik? ![]() |
|
Tja, wat is ver, volgens die redenering is Genk-Anderlecht ook een streekderby, want Brussel is dichterbij dan Leverkussen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
mja, is ook wel waar wou eigenlijk gewoon aanhalen dat het me leuk lijkt voor de supporters dat een van de 3 tegenstanders niet zo ver rijden is ![]() nu hopen dat er 3 belgische ploegen bijkomen in de EL vanavond ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |