![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gianlucca Vialli. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
OK, een finale van een poenige kutclub die anti-voetbal speelt tegen Duitsers, met een Nederlander met vallende ziekte in de gelederen. Het kan me niet interesseren helaas. Geen gunfactor --> niet kijken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Juist wel een ![]() Was een leuke wedstrijd. Had twee kanten op gekund. edit: en bij finales wordt over het algemeen de lagere kwaliteit van het voetbal gecompenseerd met spanning. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-04-2012 0:02] ![]() |
|
wie weet een Liverpool - Milan scenario signature ![]() |
|
Full support voor Bayern, spelen best goed voetbal. En echt, de slappe lach hier toen Sergio Ramos die penalty de tribune in knalde ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Dank je voor de update, wij Nederlanders weten niet hoe zoiets gaat natuurlijk. ![]() En Bayern door, ik ben altijd voor de outsider wat CL betreft dus mag Chelsea de cup winnen. Belachelijk trouwens dat een club in eigen stadion een Europacupfinale mag spelen. Regel dan een uitwijkmogelijkheid. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: ik zou jou wel eens de Olympische Spelen willen zien organiseren... ![]() alhoewel ja, misschien in BelgiË en Nederland, wij hebben toch bijna geen atleten signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Deze is ook wel fraai ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Lach maar, jij vergelijkt 1 wedstrijd met een heel evenement. Wie van ons zou er eigenlijk moeten lachen? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Het zijn inmiddels allebei losers, met hun penalty's. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: de Olympische Spelen zijn één grote finale signature ![]() |
|
Terry mag van de UEFA de CL-cup in de lucht steken, ook al is hij geschorst. Zullen de Bayernspelers dat niet raar vinden als hij er zo tussen komt staan ![]() signature ![]() |
|
quote: Die zullen het wel te druk hebben met feesten. Dan merkt niemand meer dat Terry ook een medaille krijgt. Bruce Banner ![]() |
|
dat bedoelde ik idd... zijn ze zo gretig aan het vieren, komt daar plotseling een blauwe tussenstaan signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Chelsea is vies. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Troost je met de gedachte dat hierdoor Anderlecht zich minder kan uitleven op de transfermarkt. Blijkbaar is het ook voor Club Brugge een goede zaak, want hierdoor zouden ze reekshoofd worden in de 3de voorronde. Hoe kut moet dit niet zijn voor Tottenham? Natuurlijk ook wel voor Bayern. 2de eindigen in competitie en zowel in de Duitse beker als nu in de CL de finale verliezen. ![]() |
|
Hmm ja, ik weet dat dit idd z'n voordelen heeft voor Club en nadelen voor Anderlecht, maar als voetballiefhebber vind ik de manier waarop Chelsea gewonnen heeft best jammer. En ik heb ook gewoon geen greintje sympathie voor Chelsea, dat zal er ook wel mee te maken hebben ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Effe hier dan maar. Check die laatste goal, ALLEJEZUS ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Die eerste 2 mogen er ook wel zijn, maar die 3de slaat inderdaad wel alles ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |