![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou Robben het gezien hebben? ![]() |
|
Bah, van alle mogelijke tegenstanders worden we tegen Dinamo Kiev geloot. Hopen op hooguit een kleine nederlaag in Kiev en dan een week later spoken in de Kuip. Vite$$e tegen Anzhi. Suikeroom vs suikeroom ![]() |
|
Dat was een kort Europees avontuur voor de vistassen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Het spookt eerder in Kiev dan in de kuip, tegenstander hoeft maar een goal te maken en de beestjes zijn meteen muisstil. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Dat heb ik gemerkt op 29-1 ![]() ![]() |
|
Goh! Weet je de datum nog? Knap van je, jongen! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Twente deed het ook al niet veel beter ![]() ![]() |
|
quote: Dit beeld had ik in m'n hoofd, moest toch echt even uitzoeken wanneer dat ook weer was. ![]() ![]() |
|
Ah, Koedetti! Goede spelert. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Uhuh, klopt, de kuip heeft echt het grootste showpubliek ooit. ![]() |
|
Dinsdag om 9 uur maar meteen een kaart halen! ![]() ![]() |
|
Wat een kut scheids! Dan maar proberen zo ver mogelijk in de EL geraken voor Club Brugge ![]() |
|
quote: Tja, Kopenhagen had ook wel een penalty moeten krijgen. Belachelijke tegengoals ook... hand in eigen boezem steken dus, al was het einde van de wedstrijd zeer frustrerend. Die bal tegen de paal van Meunier ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Natuurlijk hebben ze het aan zichzelf te danken dat ze 2 tegengoals kregen en een penal had zeker gekund in de eerste helft. In de toegevoegde tijd een doelpunt onterecht afgekeurd krijgen na enkele goede kansen en daardoor naar de EL verwezen worden blijft echter zeer kut. Al heeft Club Brugge natuurlijk niets te zoeken in de CL en zouden ze er in de volgende ronde toch uitvliegen. ![]() |
|
Aad de Mos: "Mbokani speelt op een eiland" klopt 100% Cyprus heet het [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-08-2012 22:35] signature ![]() |
|
quote: ![]() Vind het toch maar weer terecht dat ze op hun bek gaan. ![]() |
|
Haha idd, wat een zielloze slappe pot voetbal van Anderlecht. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Alweer Madrid. ![]() Wel een bazenpoule, tho. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Ja inderdaad. Met Real, Dortmund en City hebben jullie het wel getroffen ![]() Nuja, positief bekijken... het is niet meer dan normaal dat je 4de eindigt dus kan het enkel maar meevallen? ![]() Anderlecht tegen Milan, Zenit en Malaga. Misschien dat Malaga mogelijk is, maar normaal eindigen zij ook pas 4de. Andere poules zijn redelijk mooi verdeeld heb ik de indruk. ![]() |
|
Een nieuwe 0/18 zou mooi zijn voor Anderlecht hehe. Nee, een derde plaats moet kunnen, al kan ik Malaga niet helemaal goed inschatten. Leuke poule voor Ajax seg! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Damn een 3e plaats zou voor Ajax al een hele goede prestatie zijn in die poule ![]() |
|
Kansloos idd, maar daarvoor speel je wel in het kampioensbal. Niet voor schimmige praktijken in Kroatiƫ maar gewoon keihard afgedroogd worden! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Bizar een poule met de kampioen van Engeland, Duitsland en Spanje bij elkaar. De drie sterkste competities van Europa. Ik vrees een rampjaar op Europees gebied terwijl het de laatste jaren juist goed ging ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |