![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Fuck, die doelpunten waren zowat het enige goede... wat een absolute schijtwedstrijd. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
dat wel, maar de 71% balbezit was wel hilarisch signature ![]() |
|
Het dramaqueengedrag van beide kanten was wel zwaar irritant. ![]() ![]() |
|
quote: dikke plus 1, wat een kutpot. alleen maar schoppen op het middenveld. veel keiharde overtredingen, veel gemekker ook, al dat aanstellerige gedrag van vooral die pedro is echt vervelend. ![]() |
|
zijn er al reacties van Mourinho signature ![]() |
|
quote:Je bedoelt het moment nadat Marcelo vol op z'n knie gaat staan? Dat doet best au hoor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Barcelona heeft alleen met de hulp van de scheidsrechter kunnen winnen en hij zou zich schamen als hij op deze manier de CL zou moeten winnen. Daarnaast feliciteerde hij Barcelona met de invloed die zij in het voetbal hebben (kennelijk zit er een bobo van de UEFA ook bij UNICEF in het bestuur en kreeg daarom Pepe rood). ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Pepe raakt die Alves helemaal niet. Erg sneu dat een ploeg als Barcelona dit soort acties nodig heeft ![]() ![]() |
|
quote: Dat is niet relevant. Je mag niet zodanig in komen. Want het is bijna gegarandeerd een gebroken been, als hij hem wel (goed) geraakt had. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Porto - Villareal ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Leuk zo'n eenzijdig filmpje van nota bene de Real Madrid site zelf. Die Pepe had al 3 keer rood moeten hebben, evenals Marcelo maar liever focussen ze zich op 3 a 4 momenten waar Barcelona zich inderdaad aanstelt. Het zou ze sieren als ze de 500 meter doorrollen met hordes van oa. Di Maria bv. ook zouden laten zien. Vind het een beetje een kinderachtig gedoe allemaal. ![]() |
|
quote:+1. Volledig terechte rode kaart. En Marcelo had er ook een moeten krijgen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ze moeten zo niet zagen als er een ploeg was die het verdiende om te winnen, dan was het zonder twijfel barca als je in een thuiswedstrijd zo het initiatief aan de tegenstander overlaat (71% balbezit?) zegt dit genoeg vind ik ![]() |
|
quote: die Pepe is een asshole, Materazzi-materiaal paar maanden schorsen en die Marcello ook aub signature ![]() |
|
Sjongejonge, alwéér Vizekusen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hij kwam idd gevaarlijk in, maar die irritante Alves moet gewoon niet doen dat ie geraakt is. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Héél sterke ploeg is dat. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
C'Mon BARCA!!!! signature ![]() |
|
indrukwekkend vond ik het op momenten ![]() valt weinig op de overwinning op te merken even had ik hoop dat de match spannender zou verlopen toen het 1-1 werd, maar uiteindelijk is die 3-1 zeker niet overdreven ![]() |
|
Genk naar de Champion's League ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |