![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jezus, wat staat die Messi te ballen vanavond. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ja, best knap als je bedenkt dat de commentator er tot aan zijn oksel in zijn reet zit. ![]() ![]() |
|
Ja dat wel. Maar dat doet er niets aan af. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Geen knal gehoord. Hooguit een plof toen ze door de mand op de grond vielen. Het is maar goed dat ze niet meer in de champions league zitten, nu blijft ze de schande bespaard om uitgeschakeld te worden door de beste club van Cyprus. ![]() |
|
Ach, er zat tenminste (de 1e helft sowieso) wat beleving in. Dat is al heel wat op dit moment ![]() Verder kansloos natuurlijk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Wat beleving..., dat je daar al blij mee bent zegt genoeg over de zwakte van dit Ajax. Soepel combinatiespel zoals bij de tweede goal van United heb ik van Ajax niet gezien, al was het verdedigend nog wel redelijk, maar passing en aanvallend positiespel was een lachertje. Manchester United was ook zwak, als die zo in de Premierleague zouden spelen kregen ze op hun broek. edit: Wat een kutwedstrijd, eigenlijk wil ik mijn tijd terug. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2012 0:32] ![]() |
|
Ze speelden in mijn ogen een aardige eerste helft. Het zegt genoeg dat wanneer Manchester een offday heeft en Ajax af en toe redelijk voetbal laat zien je verliest met 0-2. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik weet het niet, toch het idee dat er in de eerste helft met wat meer agressie en lef meer mogelijk was. Manchester liet bijvoorbeeld regelmatig ruimte tussen de verdediging en het middenveld onstaan en er was niemand(ik kijk naar jou, de Jong) van Ajax die er in dook. En ze hebben dan wel veel blessures maar dat is al langere tijd zo, geen excuus voor het ontbreken van automatismes. Die Eusmilies is welgeteld 1 keer zijn man voorbij gegaan met een waardeloze voorzet als gevolg en Koppers wist het niet meer toen hij naar de goal mocht doorlopen, al deedt hij het verdedigend niet slecht. Eigenlijk heb ik gewoon de pest in. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-02-2012 1:01] ![]() |
|
Dat had ik niet door man ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Komaan AZ!!! signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Martens ![]() signature ![]() |
|
Godver ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
En mijn cluppie is weer door! wouter023 ![]() |
|
quote: Nee dus. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Ik vond hem maar matig, heel AZ was trouwens matig in aanvallend opzicht. Ik snap de ![]() ![]() |
|
Verloren Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: naar AZ normen was het niet zo sterk, maar Anderlecht voetbalde sterk voor zijn doen. Kun je nagaan... Brugge was niet sterk genoeg tegen Hannover. Sowieso niet. Standard was ook heeel matig, de Polen gewoon nog matiger. Volgende keer Standard tegen Hannover. RIP Standard alle Nederlandse ploegen winnen? ![]() signature ![]() |
|
Alle Nederlandse ploegen hebben gewonnen echter er zijn er drie van de vier door. wouter023 ![]() |
|
quote:Anderlecht had ook het geluk niet mee. Dramatische scheidsrechter ook, er hoefde maar iemand te vallen of hij floot. ![]() |
|
Anderlecht speelt dan ook lomp en ze mekkeren constant, dat zie je ze bij AZ niet doen. AZ zat ook overal tussen en heeft veel meer techniek, Anderlecht was veel meer op kracht, op zijn Brugs zelfs wel grappig: Toby scoort voor Ajax, Chadli voor Twente en Mertens voor PSV ![]() signature ![]() |
|
De spelers van AZ waren ook wel overduidelijk klaar met de scheids, maar als je voor staat zeur je minder, dat speelt ook mee. ![]() |
|
is inderdaad wel grappig Nederlandse ploegen zijn sterker dan Belgische, maar wie scoort doet er niet zo toe? ![]() Erg kut dat Brugge niet door is, was wel erg mooi geweest tegen Standard. ![]() |
|
Jammer van Club idd. Slecht waren ze niet, maar ze kwamen toch net wat klasse tekort. Maar goed, AZ verzachtte de bittere pil ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |