IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europees Voetbal [PSV wint de Europa League en Ajax is GAY] Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-08-2011 22:25 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 augustus 2011 22:20 schreef Mark het volgende:
Nummer twee van Portugal tegen de nummer 2 van Nederland. Zegt genoeg, eigenlijk.
begroting van Benfica is dan ook 2x zo groot als die van Twente



ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 24-08-2011 22:27 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Zonder de Twente-fans op stang te jagen: dat doet Witsel dan wel lekker, onze Belgische talenten beginnen internationaal toch overal goed door te breken!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2011 22:28 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

inderdaad
nu nog bij de nationale ploeg


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 24-08-2011 22:31 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Oh, maar dat is al bezig, of zal toch niet lang meer duren!
Mijn geloof in deze lichting is huizenhoog, op het wk staan we er, en we zullen de wereld verbazen!

[Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 24-08-2011 22:32]


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2011 22:32 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

dat hoop ik ook hoor
eigenlijk zouden ze er volgend jaar op het EK al moeten staan, maarja


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 24-08-2011 22:34 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Oh, maar daar gaan we ook bij zijn hoor, 9 op 9 schrijf ik niet helemaal af...
Ga mits 6 op 6 misschien wel mee naar Duitsland, wordt een zotte boel daar!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-08-2011 22:34 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 augustus 2011 22:31 schreef ProgressiveFan het volgende:
Oh, maar dat is al bezig, of zal toch niet lang meer duren!
Mijn geloof in deze lichting is huizenhoog, op het wk staan we er, en we zullen de wereld verbazen!


Zul je toch eerst weer een Nederlandse coach moeten aanstellen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2011 22:37 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Leekens doet dat erg goed
al zou ik er erg graag Hazard bij hebben

edit: 6 op 6 is het minimum
maar als ik me niet vergis moeten we hopen op puntenverlies van Turkije (tegen Oostenrijk?)
en dan moet je nog gaan winnen (tenzij gelijkspel zou volstaan) op Duitsland?

vooral dat laatste zie ik echt niet gebeuren
ook als Duitsland al zeker is van groepswinst

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 24-08-2011 22:42]


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 24-08-2011 22:41 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Och, die komt wel snel terug hoor...
De Duivels kunnen hem te goed gebruiken, en zelf kan hij het, als speler van zijn (toekomstig) kaliber echt niet maken om geen internationaal voetbal te spelen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2011 22:44 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

hij staat blijkbaar in de belangstelling van Arsenal
zou een erg mooie club voor hem zijn


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 24-08-2011 22:48 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Oh ja, daar zou hij inderdaad wel passen!
En dat ze daar Vertonghen ook maar aanwerven, in plaats van Inter, zoals het gerucht gaat, en dan maken we een Belgische kolonie van Arsenal!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2011 22:49 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

haha
zou wel erg mooi zijn
zeker als ze dan plots WEL terug prijzen pakken


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2011 0:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 24 augustus 2011 12:55 schreef Mark het volgende:
Ah, successupporters, het blijft een apart fenomeen. Neem aan ook Ajax-fan dus? Ik kan er weinig mee, ik snap nooit dat mensen een club steunen die niet uit de eigen regio komt. Heeft weinig met clubliefde te maken.


Tgoh, is ook vaak 'familiaal bepaald' he. Ik ben al van jongsaf supporter van Club Brugge, aangezien 90% van m'n familie voor Club supportert. Zo simpel ligt het soms.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 0:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 augustus 2011 13:58 schreef ProgressiveFan het volgende:
Meen me wel te herinneren dat de nieuwe investeerder van Zulte het budget wou verdrievoudigen binnen dit en een aantal jaren, dus hopelijk komen die er binnenkort ook nog bij...
Waar heb je die cijfers trouwens gevonden Hypnos?


wikipedia en euhm.. Voetbal Magazine


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2011 0:05 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar hij zei dat hij het pas sinds een paar jaar was, dus dan lijkt het me niet familiaal bepaald. Maar goed, ieder zijn ding. Is meer een persoonlijke pet peeve die ik heb vanwege al die figuren in mijn omgeving vroeger die allemaal voor ajax of PSV waren omdat die clubs het zo goed deden, terwijl ze nooit in hun leven ook maar een voet in het stadion gezet hadden of uberhaupt 5 spelers konden opnoemen. Hoe kun je binding claimen met een club die je alleen van teletekst of internet kent?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:11 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 24 augustus 2011 22:20 schreef Mark het volgende:
Nummer twee van Portugal tegen de nummer 2 van Nederland. Zegt genoeg, eigenlijk.
Portugese clubs kopen ook al een paar jaar voetballers uit de Nederlandse competitie ipv andersom.

Iemand een idee hoe het kan dat daar zoveel geld zit? Portugal is toch vrij arm in vergelijking met Nederland.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2011 0:14 by Mark Profiel van Mark

Spanje en Italie zijn ook bankroet. Dat deert al die zuid-europese clubs blijkbaar niks. Er is niet voor niks een voetballers-staking in Spanje momenteel, sommige clubs hebben hun spelers al maanden niet uitbetaald.

Nog even nagekeken: de 20 grootste clubs in Spanje hebben gezamelijk blijkbaar 4 miljard euro schuld. Vier MILJARD. Valencia kampt met een tekort van 570 miljoen euro. Maar het mag allemaal maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-08-2011 0:17]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2011 0:17 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 25 augustus 2011 0:05 schreef Mark het volgende:
Ja, maar hij zei dat hij het pas sinds een paar jaar was, dus dan lijkt het me niet familiaal bepaald. Maar goed, ieder zijn ding. Is meer een persoonlijke pet peeve die ik heb vanwege al die figuren in mijn omgeving vroeger die allemaal voor ajax of PSV waren omdat die clubs het zo goed deden, terwijl ze nooit in hun leven ook maar een voet in het stadion gezet hadden of uberhaupt 5 spelers konden opnoemen. Hoe kun je binding claimen met een club die je alleen van teletekst of internet kent?


En wat nou als je voor een club bent omdat je bijv. van aanvallend voetbal houdt? Of van een counterploeg?

Fan zijn en clubliefde zijn wel 2 verschillende dingen vind ik.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2011 0:24 by Mark Profiel van Mark

Ik vind het allemaal prima, maar dan mag ik je nog wel een teletekstsupporter of een successupporter vinden, toch?

Het is altijd makkelijk om de grote teams te steunen en mee te liften op het succes. Maar ik zie gewoon totaal niet in wat de drijfveer is om een team te steunen dat je niet om een of andere specifieke emotionele reden (geboortestad, familie, ooit als klein kind heefgeweest en sindsdien verslingerd, etc) boeit maar je puur op voetbaltechnische gronden aanspreekt. Dan kan iedereen net zo goed Barca gaan verafgoden en kunnen we de rest van de clubs wel opdoeken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:25 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 25 augustus 2011 0:14 schreef Mark het volgende:
Spanje en Italie zijn ook bankroet. Dat deert al die zuid-europese clubs blijkbaar niks. Er is niet voor niks een voetballers-staking in Spanje momenteel, sommige clubs hebben hun spelers al maanden niet uitbetaald.

Nog even nagekeken: de 20 grootste clubs in Spanje hebben gezamelijk blijkbaar 4 miljard euro schuld. Vier MILJARD. Valencia kampt met een tekort van 570 miljoen euro. Maar het mag allemaal maar.
Barcelona had ook iets van 500 miljoen schuld, vandaar dat ze nu ook een shirtsponsor hebben. Was gewoon nodig.

Leuk dat NL het voorste jongetje van de klas is qua financiƫn (en doping), maar dat jongetje wordt wel altijd als laatste gekozen op het sportveld.

Mijn broer heeft al een paar jaar een seizoenskaart van Cambuur, terwijl hij vroeger altijd voor Heerenveen was. Successupporter.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-08-2011 0:26]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-08-2011 0:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Bij ons in de regio was dan ook niet echt een ploeg om voor te supporteren... nu is er OHL waar de jeugd mee kan opgroeien, maar indertijd was er enkel Anderlecht. Toen ik klein was, was Club ook gewoon nog een heel sympathieke club, daardoor is de clubliefde ook mede ontstaan. Het is idd alleen jammer dat ik niet zo vaak kan gaan kijken, vanwege de afstand.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-08-2011 0:26 by Mark Profiel van Mark

@Bokaj: Hrm, ja, da's dan wel weer een ander extreem

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-08-2011 0:27]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-08-2011 0:33 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

ik ga ook amper naar het stadion, maar ben wel al zo'n 13 jaar club brugge supporter
bij mij is het gewoon wat combinatie van ploeg uit de buurt, sympathieke club, werkersmentaliteit (vooral vroeger), familie/vrienden


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-08-2011 0:35 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 25 augustus 2011 0:26 schreef Mark het volgende:
@Bokaj: Hrm, ja, da's dan wel weer een ander extreem
Ik ging vroeger wel eens naar Heerenveen met mijn vader. Dat was nog in het oude Abe Lenstra stadion, toen ze de hele tijd tussen eerste en eredivisie pendelden. Ook nog een paar keer in het nieuwe stadion geweest, maar ik heb het er wel mee gehad en het bevalt mij prima zo. Ik volg het wel wat vanaf de bank. Is ook leuk mensen treiteren op dit moment en vorig seizoen ook al.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-08-2011 0:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 25 augustus 2011 0:24 schreef Mark het volgende:
Ik vind het allemaal prima, maar dan mag ik je nog wel een teletekstsupporter of een successupporter vinden, toch?

Het is altijd makkelijk om de grote teams te steunen en mee te liften op het succes. Maar ik zie gewoon totaal niet in wat de drijfveer is om een team te steunen dat je niet om een of andere specifieke emotionele reden (geboortestad, familie, ooit als klein kind heefgeweest en sindsdien verslingerd, etc) boeit maar je puur op voetbaltechnische gronden aanspreekt. Dan kan iedereen net zo goed Barca gaan verafgoden en kunnen we de rest van de clubs wel opdoeken.


Dat mag je.

Ik snap je punt hoor trouwens.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen