![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha nee. Maar die maat waarmee ik ga is ook naar Utrecht - Celtic geweest en die kwam toen ook gewoon het supportershome in, en die is ook geen lid. ![]() |
|
quote: Ik ga binnenkort ook wel weer een keer mee ![]() ![]() |
|
Gaaf ![]() Laatst mijn pa mee naar binnen gesmokkeld, hij ging naar het kantoor van de sup. vereniging. "ik ben mijn kaart vergeten" R de Waard. O ja staat in het systeem, u krijgt een dagkaart. Die R de Waard was ik dus ![]() Die dagkaarten zijn papieren-kaartjes dus die kunnen ze niet scannen, dus die truc kunnen we wel weer toepassen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-09-2010 21:04] ![]() |
|
Ik heb die maat van mij even gesmst over het binnenkomen van het home, en hij stuurde terug: "Wij hebben de goede kaarten, don't worry". Zal dus wel goed komen ![]() ![]() |
|
quote: Oh hebben jullie er nog maar 1 nu? Edit: Ohja tuurlijk, aangezien Stephan in het buitenland zit. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 28-09-2010 21:06] ![]() |
|
Ah ok mooi dan. Ja dacht waarschuw maar even want ze zijn wat strenger daarmee de laatste twee jaar. Maar komt goed dan. ![]() |
|
quote: Ja maar passen we gewoon dezelfde truc toe, moet lukken ![]() "ik ben pim vince...eeehh meneer de Waard en ik ben mijn kaart vergeten" ![]() |
|
Ajax doet het goed zover! ![]() |
|
quote: Kijk Raymond, dat post hij speciaal voor jou ![]() ![]() |
|
Krijgt het even lekker aan uw snavel ![]() |
|
quote: WAT FIJN!!!1 ![]() |
|
Mooie goal van Ajax. Voor de rest een leuke, evenwichtige wedstrijd. Terechte uitslag. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Absoluut. Alleen in zo'n wedstrijd wordt wel duidelijk dat spelers als De Jong en Sulejmani dit niveau nog láng niet aankunnen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote:Mee eens. Zat op de tribune als 'neutrale' toeschouwer. Ajax was absoluut niet de mindere ploeg. Je merkt alleen dat Milan gewoon net wat effectiever is op cruciale momenten. Prima avond gehad met zo'n mooi affiche ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Vanavond Twente ![]() ![]() |
|
quote: Milan speelde zoals in elke uitwedstrijd dus voor een gelijkspel, na de goal van Ajax gaan ze een tandje hoger in de versnelling en hopla! Een overwinning zat er helemáál niet in. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Twente laat het er mooi bij zitten zeg Against God and Government ![]() |
|
want? ![]() |
|
quote: Ik let niet op, het is alweer 2-1 zie ik ![]() Edit: Van der Vaart eraf en inmiddels 3-1 [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-09-2010 22:08] Against God and Government ![]() |
|
Zeer geflatteerd. Maar Utrecht trekt het morgen wel even recht, ik voel 't ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Je moet voor de grap eens wat Liverpool-fan fora bekijken. De meeste van de hun fans zouden al tevreden zijn wanneer ze maar met 1 doelpunt verschil verliezen ![]() ![]() |
|
Erg van die twee onterechte strafschoppen, maar eigenlijk was Tottenham ook gewoon iets sterker... niet dat Twente daarom slecht was ofzo. Leuke wedstrijd was het in ieder geval! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |