![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
idd signature ![]() |
|
Genk ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Moet je die gezichten van De Boer en Bergkamp eens zien, wat een plaatje ![]() Against God and Government ![]() |
|
Eigen schuld, moeten ze maar niet van die slechte spelers opstellen. Niveau is om te huilen weer. ![]() |
|
En Vermeer is weer aan het grabbelen ![]() Against God and Government ![]() |
|
Valt wel mee met het niveau toch? 2 doelpunten onterecht afgekeurd en die froggies maken er ook nog 7, best zuur. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
De manier waarop Ajax is uitgeschakeld...... dat moet wel een Joods complot zijn ![]() |
|
Ach, Man Utd heeft het ook niet gered ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Ik heb me weer zitten verbijten over hoe we een groot deel van de wedstrijd weer tegen onszelf aan het voetballen waren. Die Ebicilio inderdaad. Heeft hij alle tijd en ruimte. Passt hij de ball zodanig achter iemand dat hij er bekant een counter mee inleidde, terwijl met ietsjes meer precisie daar gewoon een doelkans voor Ajax uit voort had kunnen komen. En inderdaad weer te veel breed en terug spelen in veel te laag tempo. En onnauwkeurig, waardoor je aanvallend voor geen meter opschiet en alleen maar jezelf ermee in de problemen brengt. In Nederland komen we al tekort om aan de top mee te draaien, maar in Europa was het sowieso een godswonder dat we uberhaupt kans maakten om te overwinteren in de Champions League. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 07-12-2011 23:33] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
'Omkoopschandaal Champions League' De 7-1 nederlaag van Dinamo Zagreb tegen Olympique Lyon zou wel eens gedeeltelijk in scène kunnen zijn gezet, zo suggereren beelden die zijn verschenen van de Kroatische captain Domagoj Vida. Anderhalf jaar geleden werd de speler al gefotografeerd toen hij een wedkantoor verliet met een bonnetje in zijn hand, terwijl gokken doorgaans niet wordt getolereerd bij profvoetballers. Tijdens de Champions League-wedstrijd van gisteravond is Vida bovendien vastgelegd terwijl hij na de 5-1 een knipoog geeft aan Lyon-speler Bafétimbi Gomis. De foto deed op internet de speculaties over een omkoopschandaal behoorlijk oplaaien. De score heeft aanzienlijke gevolgen, onder andere Ajax is daardoor uitgeschakeld in de Europese competitie. Er is doorgaans een hoop geld gemoeid met deelname aan de Champions League. (SN) Kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat die spelers van Dynamo Zagreb dat aandurven. Die fans van Dynamo zijn in staat om hun eigen spelers in elkaar te patsen. Wil je muilperen? ![]() |
|
Heb je die goals van Lyon gezien? Dat zag er wel vrij bizar uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
nee, ik zal zo eens een samenvatting opsnorren. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Het is óf omkoping óf op zijn minst een complete wanprestatie. Als ik er zo met mijn pet naar zou gooien als wat die voetballers deden, dan is mijn baas ook niet blij met me. Alleen al vanwege die complete wanprestatie zouden ze al voor een jaar of wat uit de Champions League gegooid moeten worden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ken je die mop van Ajax die de groepsfasen van de Champions League ging doorstaan? signature ![]() |
|
verder natuurlijk schandalig ik bedoel: kan het duidelijker??? ![]() signature ![]() |
|
Photoshop! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: ik denk aan photoshot ![]() signature ![]() |
|
Net even die samenvatting bekeken, Ergens begrijp ik wel dat mensen denken dat dit een omkoopschandaal is, maar Dynamo had ook niet echt meer iets om voor te knokken, waarom zou je je best doen als je al niet eens meer naar de europa league kan bij een overwinning. Wil je muilperen? ![]() |
|
de trainer is alvast ontslagen signature ![]() |
|
quote: Is er dan niet zoiets als de dignity van je club? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: word signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Dan maar d'r uit met een knal, AJAX - Manchester United ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |