![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kopenhagen, ik kende ze niet echt, maar wat een leuke ploeg ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: inderdaad ! je moet het maar kunnen en durven om zo te spelen tegen Barca ![]() ![]() |
|
Mooi knietje van Valdes trouwens ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Stijn Stijnen is er niets tegen ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Ja, vrij ernstig. En inderdaad een erg gave ploeg, Kopenhagen!! En dan die Bates (toch?) bij Tottenham, niet te filmen zeg! Verder dikke pluim voor Twente uiteraard. ![]() |
|
quote: Gareth Bale, ja. ![]() Die Claudemir (ex-Vitesse) is aardig opgebloeid bij Kopenhagen aan de samenvatting te zien. Ik ben benieuwd of die actie van Valdes nog gevolgen gaat krijgen voor hem. ![]() |
|
Werder - Twente had ook wel 4-6 kunnen eindigen, ongelooflijk hoeveel opgelegde kansen er aan beide kanten gemist werden. En die Janko is echt debiel slecht. ![]() |
|
Ronaldo moet weer eens beginnen huilen ze ... voor de rest tot nu toe een leuke match IMO ![]() |
|
Jammer van die gelijkmaker, anders was het voor Pippo een epische avond geweest. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Club... triestig. Ik vrees dat ze op deze manier geen enkele kans maken tegen Anderlecht zondag. Anderlecht had ook gewoon moeten winnen van Athene natuurlijk, maar heeft alles nog in eigen handen. En een mooie prestatie van Gent! Club - Dinamo Zagreb 0-2 AEK Athene - Anderlecht 1-1 Gent - Sporting Lissabon 3-1 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: erg triest van club inderdaad nu is het echt van moeten tegen rsca bous zou gebleseerd zijn? nuja, club zal toch beter moeten spelen zelfs tegen rsca zonder bous verliezen ze anders en dan vrees ik dat Koster vliegt ![]() |
|
En in Nederland AZ kansloos verloren, Utrecht helaas in een goede wedstrijd verloren en PSV makkelijk gewonnen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-11-2010 0:53] ![]() |
|
quote: Boussoufa lijkt zondag idd niet te halen, toch min of meer goed nieuws. Nu ja, zondag beschikt Club weer over Vargas en hopelijk ook Vadis, dus dat is al beter. Maar het is niet goed dat je als ploeg zoveel afhankelijk bent van 2-3 spelers. Als ze verliezen zondag moet er wel iets gebeuren. Of de trainer ontslaan de goede optie is... ik weet het niet. Ik ben wel fan van Koster en uiteraard is hij niet de enige schuldige, maar het feit blijft dat hij geen punten haalt met deze groep, terwijl iemand als Mathijssen bv (die ik een veel slechtere coach vind) dat wél deed met veel minder materiaal. Pijnlijke conclusie eigenlijk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: inderdaad het zijn de resultaten die tellen onder Koster heeft club zeker een aantal keren het mooiste voetbal gespeeld van de afgelopen jaren (denk maar terug aan de 4-2 tegen anderlecht bijvoorbeeld) maar als je geen resultaten boekt ... dat ze maar mooi Balaban terughalen in de winter (las in hln dat die een terugkeer naar club op zich wel zou zien zitten) niet de makkelijkste jongen, maar je was wel bijna zeker dat hij scoorde! (zoals Sonck) ![]() |
|
Idd ja, want het kan toch niet dat een topploeg zo weinig spitsen heeft... nog zo'n flater van in de zomer. En Bosko is een held ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Goede wedstrijd? weet niet wat jij gezien heb maar het was echt drama... Niet dat dat dat spel van die Roemenen echt mee hielp, Mertens werd zowat doormidden getrapt. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-11-2010 1:32] ![]() |
|
Zenit - Anderlecht 3-1 Gent - Levski 1-0 Voor Anderlecht wordt het moeilijk. Het moet winnen van Hajduk en AEK moet verliezen van Zenit. Kan natuurlijk nog. Gent heeft alles in eigen handen nu, staan tweede na Sporting Lissabon. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ze hebben genoeg aan een gelijk spel op Lille maar dat lijkt me verre van evident rsca werd gewoon overklast, zenit had er makkelijk 6 of nog meer kun scoren ![]() |
|
PSVau wint weer eens op zijn duits. ![]() |
|
uiteraard ![]() |
|
Wát een spanning bij Utrecht-Napoli! ![]() Het kon in de slotfase echt alle kanten op. De penalty van Napoli (3-3) was zwaar onterecht, maar uiteindelijk is het gelijkspel wel terecht imho. ![]() |
|
mooi! signature ![]() |
|
Maar de kansen voor Utrecht om te overwinteren zijn niet heel groot. Utrecht moet met flink wat goals verschil winnen van Liverpool, en dan maar hopen dat Napoli van Steau wint, toch? En dan ook nog eens met niet te veel goals verschil! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 02-12-2010 22:04] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |