![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ha, haal eerst die 6 punten van je tegen Dortmund maar! Succes, Ajax; dat wordt niks. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Malaga is helemaal in elkaar aan het storten nu die oliesjeik weer weg is, die zijn volledig leeggekocht na afgelopen seizoen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
fijne match van Brugge, netjes signature ![]() |
|
Zeg, Brugge doet toch helemaal niks meer met de Vleem? Mogen wij hem terug hebben dan, alsjeblieft? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
best wel ja, raakt geen bal goed, kan alleen nog buffelstoten signature ![]() |
|
quote: Vleem heeft vertrouwen en tijd nodig. Als hij zich lekker in zijn vel voelt, dan kan hij alles. Bij Brugge heeft hij vermoed ik simpelweg te veel concurrentie. We huren hem graag terug hoor! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Alleen Twente en PSV door. Toch wel magertjes. ![]() ![]() |
|
quote: Heeft ook altijd pech bij de afwerking als hij dan eens mag spelen. Denk dat hij op een jaar tijd meer ballen tegen de paal heeft getrapt dan doelpunten gemaakt. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Inderdaad. Hij heeft dit seizoen ook nog niet echt zijn kans gekregen. ![]() |
|
Tchité was vnvnd vrij wisselvallig erg goeie acties met vrij domme (net als de nummer 22) maar hij heeft tenminste acties.... Vleem is een stormram, een breekijzer signature ![]() |
|
quote:Mwa, ze hebben wel net Saviola en Sanat Cruz gekocht lees ik. ![]() |
|
quote:.. nou, Heerrenveen was kut.//./. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ik heb er niks van gezien, maar beter ook misschien. Van Basten snapt het beleid nog niet. http://www.nusport.nl/europa-league/2897316/van-basten-haalt-directie.html ![]() |
|
quote: Volgens mij lezen ze dit forum: quote: ![]() |
|
Hij zou ondertussen laten weten hebben toch blij Club te blijven ![]() Momenteel is de loting aan de hand. Club moet al tegen Bordeaux. Kan leuk worden ![]() Edit: Club moet dus tegen Bordeaux, Newcastle en Maritimo (portugal). Kan best lastig worden om bij de eerste 2 te eindigen. Genk speelt tegen Sporting (por), Bazel en Videoton (Hongaarse ploeg die Gent eruit kegelde) Twente tegen Hanover, Levante en Helsingborg. PSV tegen Napoli, Dnjepro en Stockholm [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 31-08-2012 13:51] ![]() |
|
Newcastle ![]() Mooie, maar lastige loting idd. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hoe worden die potten eigenlijk opgemaakt? Toch echt niet logisch dat je uit pot 3 zo'n ploeg loot? Natuurlijk wel zeer mooi ![]() ![]() |
|
Met de UEFA coëfficiënt. New Castle heeft de afgelopen jaren niks klaargespeeld in Europa vandaar. ![]() |
|
Wat heeft Milan een waardeloze ploeg seg, als zelfs Anderlecht er al een punt tegen kan behalen ![]() En nu serieus: prima eerste helft van Anderlecht, maar Milan was echt wel waardeloos. In de tweede helft was er Milanees overwicht, maar de beste kans was eigenlijk voor RSC. Als Biglia wat koeler is... maar scoren is nooit z'n ding geweest. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 19-09-2012 0:33] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Het is zonder meer een sterke wedstrijd van Anderlecht, dit moet je kunnen toegeven inderdaad. Je kan er echter ook niet omheen dat dit AC Milan geen prijzen zal pakken, al scheelt het natuurlijk wel dat hun Braziliaanse aanvallers niet meededen ook. ![]() |
|
AC Milan heeft ook nogal wat aan kwaliteit ingeleverd afgelopen jaar. Jammer van Ajax, hadden toch bijna een puntje te pakken. ![]() En Kompany is een prutser. ![]() |
|
idd die Oscar van Chelsea kan wel een aardig balletje trappen zeg! leuke wedstrijd trouwens Chelsea - Juve halfweg 2-1 signature ![]() |
|
2-2 geworden. Zag het via een Italiaanse zender. Die werden daar gek bij de gelijkmaker ![]() ![]() |
|
Pijnlijk voor Club een 4-0 om de oren krijgen. Zelfs bij het missen van al die basisspelers mag je nog steeds niet zo weggespeeld worden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |