![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg zonde idd. Heerenveen had een paar weken geleden iets beter hun best moeten doen, dan waren ze niet afhankelijk van andere uitslagen geweest. Maar ja, achteraf koe --> kont. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
CLUB ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
3 Belgische ploegen door ![]() signature ![]() |
|
quote: Dick Advocaat-effect. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ajax was wel heel mak seg ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Idd. Maar alles komt goed (ooit). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Geen makkelijke loting. Roebin Kazan - Hapoel Tel-Aviv Athletic Bilbao - ANDERLECHT FC Kopenhagen - Olymp.Marseille Panathinaikos - AS Roma Atlético Madrid - Galatasaray AJAX - Juventus CLUB BRUGGE - Valencia Fulham - Sjachtar Donetsk Liverpool - Unirea Urziceni Hamburger SV - PSV Villarreal - VfL Wolfsburg STANDARD LUIK - FC Salzburg FC TWENTE - Werder Bremen Lille - Fenerbahce Everton - Sporting Portugal Hertha BSC - Benfica [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-12-2009 2:38] ![]() |
|
quote: Haha die kan gaaf worden, denk dat er ook veel lui uit den haag naar die wedstrijd willen. ![]() |
|
Waarom? Verder; Ajax is EXIT. En gelukkig maar. Twente gaat 't ook niet redden, PSV blijft winnen. ![]() |
|
Ja, maar jij bent bevooroordeeld ![]() ![]() |
|
Supporters van Juventus en Ado hebben een "vriendschapsband". Hebben ze ook met Legia Warschau en Club Brugge trouwens, de mannetjes kunnen het niet alleen af. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-12-2009 11:16] ![]() |
|
quote: Beetje jammer dit. Dat we (als zijnde Nederland) punten moeten halen in Europees verband is toch belangrijker dan clubliefde? Als we zo doorgaan houden we geen clubs meer over in Europa ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 19-12-2009 12:27] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Helemaal niet jammer, Ajax-Juve is een geweldig affiche. Champions League zullen we waarschijnlijk nooit meer halen maar zo lijkt het er tenminste een beetje op. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Alle drie de Nederlandse clubs hebben imho een redelijke kans om door te gaan. Al zijn ze tegen Werder, HSV en Juventus wel alle drie de underdog. Prachtige wedstrijden overigens. ![]() Btw, waar zijn al die oostblokclubs gebleven? Zitten er nog maar drie in, terwijl het voorgaande jaren toch vol zat met die clubs in de UEFA cup? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Al die meelopers zijn anti-Ajax; zo hebben ze meer kans om de popie jopie uit te hangen bij andere clubs. Het is gewoon dom om in Europees verband clubs uit eigen land af te zeiken; hoe verder clubs uit eigen land komen, hoe meer kans er komt op meer CL plaatsen. Hoe meer NL clubs in de CL komen, hoe meer men uit de financiële ellende komt, kan men betere spelers kopen, wordt de hele competitie beter. Ergo: deze mensen supporten dus eigenlijk het Mickey Mouse competitie niveau en lager. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Denk je nou echt dat Nederland weer aansluiting zal vinden met de grote competities? ![]() ![]() |
|
quote: Jammer wat betreft de redenatie van den Witte Ridder ![]() En voor Muti +1. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Real Madrid is goed bezig tegen Real Zaragoza; kwartiertje voor tijd 6-0 voor, twee maal Van der Vaart. ![]() |
|
FULHAM ![]() signature ![]() |
|
quote:Nee, maar het duurt niet lang meer en we worden voorbij gestreefd door landen als Roemenie, Portugal en Turkije, terwijl Rusland en Oekranie ons al gepasseerd zijn. ![]() |
|
quote: Wat maakt dat nou weer uit, ik hoop dat geen enkele andere club dan Ajax succes heeft in Europa. Komt allemaal weer goed!! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Johan Cruijff kende in Barcelona een succesvolle rentree als trainer. Onder leiding van de Nederlander won de Catalaanse voetbalselectie in stadion Camp Nou met 4-2 van Argentinië. Kort voor rust opende Sergio Garcia de score. Barcelona-aanvaller Bojan Krkic verdubbelde na de pauze de voorsprong voor de ploeg van Cruijff, die begin november officieel gepresenteerd werd als bondscoach van Catalonië. Erejob Het betreft een erebaan voor Cruijff, die niet meer dan twee oefenduels per jaar omvat. De Catalanen, met Ajacied Oleguer in het team, streven naar onafhankelijkheid. Javier Pastore bracht Argentinië met een mooi afstandsschot terug in de wedstrijd, maar Sergio Gonzalez zorgde er met een benutte strafschop voor dat de marge weer op twee doelpunten verschil kwam: 3-1. Ook na de tweede Argentijnse treffer, van Agel di Maria, sloegen de Catalanen weer snel toe. Moises Hurtado scoorde: 4-2. signature ![]() |
|
Na voorspelbare resultaten zaterdag, een verrassing van formaat vandaag in de derde ronde van de FA Cup. Manchester United liet zich op Old Trafford verrassen door Leeds United, de leider in de League One, de Engelse derde klasse (0-1). De held van Leeds was spits Jermaine Beckford, die al zijn twintigste goal liet noteren dit seizoen. Verdiende zege Na negentien minuten controleerde Beckford een lange bal van Howson die de Man Utd-verdediging verraste, om doelman Kuszczak kansloos te laten. De 9.000 meegereisde Leeds-fans gingen uit de bol en zagen Beckford in de slotfase nog een goeie kans missen. Voor Leeds was het overigens een verdiende winst. Snodgrass trof nog de paal met een vrije trap, waar de Mancunians enkel via Owen, Berbatov en Rooney konden dreigen. In de vorige ronde had Leeds nog een replay nodig om voorbij Kettering Town, een amateurclub, te geraken. Financiële problemen Voor de Red Devils, waar Ritchie De Laet ook niet op de bank zat, dateert het al van 1984 dat ze nog eens in dat stadium van de FA Cup, waarbij de eersteklassers hun opwachting maken, uitgeschakeld worden. Toen was Bournemouth de boosdoener. Leeds was in de jaren '90 nog een titelconcurrent van Man United, tot de club in financiële problemen geraakte en afgleed. "Ik denk dat er in Leeds de komende dagen wel zal gefeest worden", aldus hun coach Simon Grayson. ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |