![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
PAOK - Club Brugge 1-1 Kansloze prestatie alweer van Club. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
@ Valfar: Utrecht is toch al uitgeschakeld? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-12-2010 19:03] ![]() |
|
quote: Inderdaad. Wat Naturens Galleri zei. Utrecht kan alleen maar gelijk komen in punten met ofwel Steaua ofwel Napoli. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Wissel die keeper maar. ![]() ![]() |
|
Polletje :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Mocht Preud'homme nog wat twijfels hebben of hij Mihailov wel terecht eerste keeper gemaakt heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ach, polletje kan de beste overkomen (Van de Sar als bekend voorbeeld). Lullig, maar shit happens. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Vermakelijke pot, dat wel. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Zeker, absoluut ook een zeer verdienstelijk resultaat van Twente. Die hebben zich naar behoren geprofileerd en zullen denk ik nog wel een ronde of 2 verder geraken in de EL. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Inderdaad. Net als Inter vanavond ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Het Frank de Boer-effect? ![]() ![]() |
|
Of een niet 100 procent gemotiveerd AC Milan. Maar goed, zag af en toe toch wel een goed combinerend AJAX. Uiteraard is het lek nog lang niet boven, maar het geeft wat hoop in bange dagen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Van Bommel bij AC Milan, lijkt me best leuk daar ![]() http://www.youtube.com/watch?v=cvjmg-j-Hk4 http://www.youtube.com/watch?v=3nBCEUj4xF4 ![]() |
|
Arsenal - Barça... genieten ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
wtf! Arsenal... wint?? signature ![]() |
|
Ja, 't is heus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Gebben de Geuzen niet verlohren? signature ![]() |
|
quote: Net goed, Barcelona was een ietsiepietsie te zelfzeker (ondanks dat ze wel een klasse sterker waren) ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
barca was inderdaad een klasse te sterk, maar arsenal heeft meerdere kansen gehad om tegen te prikken (ook in die eerste helft) als neutrale voetballiefhebber lijkt me deze uitslag ideaal, omdat barca nu echt nog moet winnen thuis [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 17-02-2011 17:41] ![]() |
|
Zometeen Anderlecht - Ajax... ik ben voor de noorderburen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Rubin Kazan - FC Twente 0-2 ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |