![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Groep A is wel de max! signature ![]() |
|
Livestream: check Anderlecht: check en vooral; Bier: check! ![]() Iedereen die vanavond voetbal kijkt, enjoy! ![]() |
|
Ruststanden: Anderlecht 1-1 Bursaspor Club Brugge 2-0 FC Zestafoni Helsingborgs IF 0-2 Standard ![]() |
|
club kon al 5-0 voor staan nu maar hopen dat ze het niet weer uit handen geven, maar dit zie ik niet gebeuren standard is al zeker door dus anderlecht zal nog mogen oppassen zo te zien? ![]() |
|
Dankzij Milan niet, wat is dat toch een held! ![]() En Canesin er nu in voor De Sutter, spektakel dus nog verzekerd! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 25-08-2011 21:51] ![]() |
|
quote: Viel mij ook al op ja ![]() ![]() |
|
Fijne wedstrijden van AZ en PSV om met een biertje op de bank van te genieten. ![]() En dat doelpunt van Lens! ![]() ![]() |
|
Keeper kwam daar ook heel goed weg, had natuurlijk ook gewoon rood kunnen krijgen voor het neerhalen van een doorgebroken speler als Lens was blijven liggen. Maar dit is de Lens zoals hij bij ons speelde in 2008, jammer dat hij het niet al te vaak bij PSV laat zien. Topspeler. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wow, wat een doelpunt, vanuit wat een hoek! Maar logisch dat die keeper uitgeteld in de touwen hangt... ![]() |
|
Mooi dat er 4 Belgische clubs Europees spelen, waarvan eentje in de Champion's League. Voor Genk is het een mooie poule vind ik, maar met het oog op een eventuele derde plaats toch erg lastig. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Groep B FC Kopenhagen (Den) Standard (Bel) Hannover (Dui) Vorskla Poltava (Oek) Groep C PSV Eindhoven (Ned) Hapoël Tel-Aviv (Isr) Rapid Boekarest (Roe) Legia Warschau (Pol) Groep G AZ Alkmaar (Ned) Metalist Kharkov (Oek) Austria Wien (Oos) Malmö FF (Zwe) Groep H Braga (Por) Club Brugge (Bel) Birmingham (Eng) Maribor Branik (Sln) Groep K Twente (Ned) Fulham FC (Eng) Odense (Den) Wisla Krakau (Pol) Groep L Anderlecht (Bel) AEK Athene (Gri) Lokomotiv Moskou (Rus) Sturm Graz (Oos) ![]() |
|
Anderlecht krijgt nog haalbare tegenstand voor de kiezen, voor Club en Standard schat ik het moeilijker in... ![]() |
|
ik zie het standard niet halen eigenlijk toch zeker de ploeg van dit jaar niet een anderlecht met ambitie moet gewoon vol voor groepswinst gaan ![]() voor club weet ik het niet goed ik weet voornamelijk niet hoe sterk Birmingham is [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 26-08-2011 14:45] ![]() |
|
Birmingham speelt in de Engelse tweede toch? Maja, dan nog ![]() signature ![]() |
|
welja, vandaar dat ik ze niet echt weet in te schatten het zal wel zijn reden hebben waarom ze niet meer in eerste spelen, maar het zal ook wel zijn reden hebben dat ze de league cup konden winnen? ![]() |
|
Anderlecht moet tweede kunnen worden in hun poule, imo zal Lokomotiv lastig zijn terwijl AEK te doen is. Bij Club is de grote vraag wat Birmingham waard is, maar in principe zou de tweede plaats ook moeten kunnen. Standard zal het idd wel wat lastiger krijgen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Genk - Valencia 0-0 Goede wedstrijd van Genk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
heb naar Barca - Milan gekeken buiten de doelpunten van Milan (na 24 seconden en in de 92ste minuut ofzo) en her en der een kleine tegenprik was Barca baas en combineerden ze op momenten erg lekker en toch 2-2 gelijk ![]() |
|
wel penalty niet gekregen, maar dan nog ![]() signature ![]() |
|
wat een commentaar ook... barca verdedigde niet zo goed euhm, zowel Mascerano als Busquets zijn middenvelders die centraal achterin spelen, omdat zowel Pique als Puyol niet helemaal fit waren (zoals de vorige wedstrijden) enja, penalty en aantal heerlijke combinaties waardoor het perfect 5-2 had kunnen zijn ![]() |
|
Ik kon er wel om lachen. Een wedstrijd beginnen met een doelpunt na 27 sec. vervolgens de hele wedstrijd in een rondje gespeeld worden en dan 27 sec. voor het eind weer scoren. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
typisch ja, commentatoren kennen dikwijls het verschil niet tussen "niet verdedigen" en "slecht verdedigen" signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |